وزیراعظم اور صدر ممنون حسین کی سعودی وزیرخارجہ سے ملاقات -
The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم اور صدر ممنون حسین کی سعودی وزیرخارجہ سے ملاقات

وزیراعظم نوازشریف اور صدر ممنون حسین سے سعودی وزیر خارجہ سعود الفیصل کی ملاقات ہوئی، ملاقات میں دونوں رہنماوں نے دو طرفہ تعلقات، علاقائی سلامتی کے امور خصوصا افغانستان کی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا۔

وزیراعظم نواز شریف کا کہنا تھا کہ پاکستان اور سعودی عرب کے درمیان اسٹریٹیجک، تعلقات پر نیا دور شروع کرنے کی ضرورت ہے، پاکستان اسلامی ممالک کے درمیان اتحاد کی کوششوں کی حمایت سمیت ، پر امن اور مستحکم افغانستان کا حامی ہے۔

  وزیراعظم نے اس موقع پر کہا کہ سعودی عرب پاکستان کا مثالی دوست ہے اور مختلف شعبوں میں دو طرفہ تعاون کو فروغ دینے کا خواہش مند ہے، وزیراعظم نواز شریف نے سعودی وزیرخارجہ کو خادم حرمین شریفین شاہ عبداللہ کے لئے نیک خواہشات کا پیغام بھی دیا۔

سعودی وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ سعودی عرب پاکستان میں سیاسی و اقتصادی استحکام چاہتا ہے، ذرائع کے مطابق ملاقات میں جنرل (ر) پرویز مشرف کے خلاف سنیگن غداری کے مقدمہ پر بھی بات چیت ہوئی،

ملاقات میں وفاقی وزراء چوہدری نثار علی ،اسحاق ڈار ،سر تاج عزیز اور دیگر سینئر حکام بھی موجود تھے، اس سے پہلے صدر مملکت اور سعودی وزیر خارجہ کی ملاقات میں دو طرفہ امور پر تبادلہ خیال کیا گیا اور دونوں برادر ممالک کے تعلقات کو مزید استحکام دینے کے عزم کا اظہار کیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں