The news is by your side.

Advertisement

کراچی پولیس نے موٹرسائیکلوں میں ٹریکر لگانے کی سفارش بھی کر دی

کراچی: پولیس آج کل موٹر سائیکلوں کے پیچھے پڑی ہوئی ہے ، موٹر سائیکل پر بیٹھنے والے ہر فرد کیلئے ہیلمٹ کی پابندی کے بعد اب موٹرسائیکلوں میں ٹریکر لگانے کی سفارش بھی کر دی ہے۔

موٹرسائیکلوں کی چوری اور جرائم کی روک تھام کی ذمہ داری پولیس حکام موٹرسائیکل رکھنے والوں کے سر پر ڈالنے کیلئے تیار ہیں، ایڈیشنل آئی جی کراچی کی جانب سے محکمہ ایکسائز اینڈ ٹیکسیشنز کو خط بھیجا گیا ہے۔

جس میں کہا گیا ہے کہ نئی موٹر سائیکلوں میں ٹریکر لگوانے کے احکامات جاری کیے جائیں جب کہ رجسٹریشن کے وقت موٹر سائیکل میں ٹریکر لگانا لازمی قرار دیا جائے، اس کے ساتھ ساتھ کراچی میں موٹر سائیکل چلانےوالے اور اس کے پیچھے بیٹھنے والوں کو چاہے وہ بچہ ہو خاتون ہو یا بزرگ جون کی آٹھ تاریخ سے ہیلمٹ لازمی پہننا ہوگا۔

ڈی آئی جی ٹریفک کراچی امیرشیخ کا کہنا ہے کہ شہرمیں ساٹھ فیصد حادثات موٹرسائیکل سواروں کے ہوتے ہیں اس لئے ہیلمٹ لازم کیا ہے۔

کراچی کے شہریوں کی رائےاس کے برعکس ہے، شہریوں کا کہنا ہے کہ پابندی سےصرف اہلکاروں کی چاندی ہوگی اور ہیلمٹ بیچنے والے مال کمائیں گے۔

عوام کا کہنا ہے کہ موٹر سائیکل پر بیٹھے دونوں لوگ اگر ہیلمٹ میں ہوں گے تو جرم کم ہونے کے بجائے اس کے بڑھ جانے کا امکان زیادہ ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں