مہمند ایجنسی: پاکستانی چیک پوسٹوں پرحملہ‘ 5اہلکار شہید‘ 10دہشت گردہلاک -
The news is by your side.

Advertisement

مہمند ایجنسی: پاکستانی چیک پوسٹوں پرحملہ‘ 5اہلکار شہید‘ 10دہشت گردہلاک

مہمند ایجنسی :قبائلی علاقے مہمندایجنسی میں دہشت گردوں نے 3 پاکستانی چیک پوسٹوں پرحملے کی کوشش کی، فائرنگ کےتبادلےمیں 5 جوان شہید ہوئے۔ پاک فوج نے جوابی کارروائی میں 10دہشت گردوں کوہلاک کردیا۔

تفصیلات کےمطابق پاکستان میں وفاق کے زیرانتظام قبائلی علاقے مہمند ایجنسی میں گزشتہ رات افغانستان سے دہشت گردوں کے3پاکستانی چیک پوسٹوں پرحملےمیں 5اہلکار شہید جبکہ 10دہشت گرد مارے گئے۔

پاک فوج کےشعبہ تعلقات عامہ کاکہناہےکہ دہشت گردوں کی جانب کیے جانے والے حملے میں پاک فوج کے جوان نائیک ثنااللہ،نائیک صفدر،سپاہی الطاف ،سپاہی انور،سپاہی نیک محمد شہید ہوئے۔

آرمی چیف جنرل قمرجاوید نے دہشت گردوں کے خلاف موثر جوابی کارروائی کوسراہا اوروطن کی خاطر جانوں کا نذرانہ پیش کرنے والےجوانوں کو خراج عقیدت پیش کیا۔

پاک فوج کےسربراہ نےکہاکہ دہشت گرد پاکستان اور افغانستان دونوں ممالک کے مشترکہ دشمن ہیں اور سرحد پر افغانستان کی جانب سےموثرسیکورٹی کی ضرورت ہے تاکہ دہشت گردوں کی آزادانہ آمدورفت کو روکاجاسکے۔

مزید پڑھیں:بلوچستان میں پاک فوج کی کارروائی، بھاری تعداد میں‌ گولہ بارود برآمد

یاد رہےکہ دوروز قبل بلوچستان میں پاک فوج کے جوانوں نے کامیاب کارروائی کرتے ہوئے بھاری تعداد میں‌ گولہ بارود سمیت دیگر تخریب کاری کا سامان تحویل میں لے لیاتھا۔

مزید پڑھیں:بنوں میں کارروائی: لیفٹیننٹ اور نائیک شہید، 4 دہشت گرد ہلاک

واضح رہےکہ رواں ماہ 2مارچ کو سیکیورٹی فورسز کی ایک کارروائی میں دو طرفہ فائرنگ کے نتیجے میں 4 دہشت گرد ہلاک اور پاک فوج کے لیفٹیننٹ خاور اور نائیک شہزاد شہید ہوگئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں