The news is by your side.

Advertisement

ایشون عظیم بولر نہیں، راشد لطیف کے بیان پر بھارتی سیخ پا

کراچی: کرکٹ معاملات پر بے لاگ تجزئیے سے پہنچانے جانے والے سابق کرکٹر راشد لطیف کے بیان نے بھارتیوں کے تن بدن میں آگ لگادی ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان کے سابق کپتان راشد لطیف نے بھارتی اسپنر روی چندرن ایشون کو ’آل ٹائم گریٹ‘ کہنے پر بھارتی کپتان روہت شرما کو آڑے ہاتھوں لیا۔

راشد لطیف نے کہا کہ اس میں کوئی شک نہیں کہ ایشون ایک عظیم بولر ہیں لیکن یہ صرف ہندوستان میں ان کے ریکارڈ کی وجہ سے ہے، اس کے برعکس انیل کمبلے اور رویندر جڈیجا کا غیر ملکی میدانوں میں ایشون سے بہت بہتر ریکارڈ ہے جبکہ بشن سنگھ بیدی بھی شاندار تھے۔

راشد لطیف نے مزید کہا کہ وہ نہیں مانتے کہ روہت کا مطلب وہی تھا ہوسکتا ہے کہ اس کی زبان پھسل گئی ہو یا اس کا بیان کھلاڑیوں کی حوصلہ افزائی کے لئے تھا۔

یہ بھی پڑھیں: ’منکڈ‘ کو قانونی قرار دینے پر بھارتی کھلاڑیوں کا ردعمل

واضح رہے کہ روی چندرن ایشون حال ہی میں ٹیسٹ کرکٹ میں بھارت کے دوسرے سب سے زیادہ وکٹ لینے والے بولر بنے ہیں، اس کے ساتھ ہی لیجنڈ ہندوستانی آل راؤنڈر کپل دیو کی 434 وکٹوں کا ریکارڈ توڑ دیا ہے۔

ایشون نے یہ کارنامہ سری لنکا کے خلاف موہالی ٹیسٹ میں سرانجام دیا، ٹیسٹ میچ کے اختتام پر بھارتی کپتان روہت شرما کا کہنا تھا کہ میری نظر میں ایشون عظیم ہیں، وہ اتنے سالوں سے کھیل رہے ہیں اور ملک کے لیے کارکردگی دکھا رہے ہیں۔

بھارتی کپتان کا کہنا تھا کہ لوگوں کا نقطہ نظر مختلف ہو سکتا ہیں لیکن جہاں سے میں دیکھ رہا ہوں ایشون ہمہ وقت عظیم ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں