بھارتی ریاست کانپور میں ٹرین حادثہ،142 افراد ہلاک -
The news is by your side.

Advertisement

بھارتی ریاست کانپور میں ٹرین حادثہ،142 افراد ہلاک

نئی دہلی : بھارت کی ریاست کانپور میں مسافر ٹرین حادثے کے نتیجے میں کم از کم 142 افراد ہلاک جبکہ 150 سے زائد افراد زخمی ہیں۔  

تفصیلات کے مطابق بھارتی ریاست اترپردیش کےشہر کانپور میں پوکھراین کے نزدیک یہ حادثہ پیش آیا،جب اندور پٹنہ ایکسپریس کی 14 بوگیاں پٹڑی سے اتر گئیں۔

6

مقامی میڈیا کی رپورٹ کے مطابق حادثے میں ہلاک ہونے والوں کی تعداد 142کی قریب ہے تاہم حکام نے اس کی تصدیق نہیں کی۔

5

4

شمالی وسطی ریلوے کے ترجمان وجے کمار کا کہنا تھا کہ ڈاکٹرز اور سینئر ریلوے حکام حادثے کے بعد جائے وقوعہ پر ۔۔پہنچےاورریسیکوآپریشن میں حصہ لیا۔

3

ترجمان ریلوے وجے کمار کے مطابق ٹرین حادثے میں ایس ٹو کوچ کو شدید نقصان پہنچا ہےاور سب سے زیادہ ہلاکتیں بھی اسی کوچ نمبر سے ریکارڈ ہوئی ہیں۔

2

بھارتی وزیراعظم نریندر مودی نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر ٹرین حادثے پر دکھ کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ ان کی ہمدردیاں ہلاک والے مسافروں کےخاندان کے ساتھ ہیں۔

بھارتی وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ نے کہا کہ پٹنا اندور ایکسپریس کانپور کے قریب پٹڑی سے اتری جبکہ امدادی سرگرمیوں کی نگرانی نیشنل ڈیزاسٹر رسپانس فورس کررہی ہے۔

وزیر ریلوے سریش پربو نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر کہا ہے کہ انکوائری ٹیم حادثے کی تحقیقات کرے گی اور ٹرین حادثے میں متاثرین کو ہرطرح سے مدد فراہم کریں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں