پالتو جانوروں کی وہ تصاویر جو آپ کو حیران اور ہنسے پر مجبور کردیں pets
The news is by your side.

Advertisement

پالتو جانوروں کی وہ تصاویر جو آپ کو حیران اور ہنسے پر مجبور کردیں

کراچی: گھروں میں جانور پالنے کا شوق رکھنے والے افراد کو اکثر دلچسپ صورتحال کا سامنا کرنا پڑتا ہے، سوشل میڈیا پر اسی طرح کی چند تصاویر شیئر ہوئیں جنہیں دیکھ کر لوگوں کی بے ساختہ ہنسی نکل گئی۔

تفصیلات کے مطابق گھروں میں جانور پالنے کی مختلف وجوہات ہوتی ہیں، کچھ لوگ گھر کی رونق کو بڑھانے کے لیے انہیں پالتے ہیں اور کچھ آفات کو ٹالنے کے لیے انہیں گھروں میں رکھتے ہیں۔

گھروں میں پلنے والے جانوروں میں سے کچھ کو بہت زیادہ توجہ جبکہ کچھ کم پرواہ درکار ہوتی ہے تاہم دونوں ہی اقسام کے پالتو جانور بعض اوقات ایسی حرکتیں کرتے ہیں جو آپ کو غصے کے ساتھ ہنسنے پر بھی مجبور کردیتی ہیں۔

آئیں ہم آپ کو دکھاتے ہیں چند پالتو جانوروں کی تصاویر جن کی کوئی خاص حرکت کیمرے کی آنکھ میں محفوظ ہوئی اور وہ دیکھ کر آپ اپنی ہنسی نہیں روک پائیں گے۔

بطخ جو اپنی تیراکی کا شوق پورا کرنے کے لیے کم پانی میں بیٹھی ہے

ویسے تو مگرمچھ گائیں کو شکار بنانے میں دیر نہیں لگاتے مگر اس تصویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ گائے خراما خراما مگرمچھوں کی موجودگی میں ٹہل رہی ہے۔

بلی کو جہاں موقع ملتا ہے وہیں اپنے ڈیرے ڈال لیتی ہے، تصویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ بلی سیڑھیوں پر سو رہی ہے اور قریب سے گزرنے والوں کو خوف زدہ کررہی ہے۔

گھر والوں سے مانوس کتا کبھی کبھی زیادہ پیار آنے پر ایسی حرکتیں کرتا ہے۔

یہ جگہ ہرن کے آرام کی تو نہیں البتہ اُس نے کتوں کے ساتھ آرام کرنے کو غنیمت جانا

شرارتی بکرا ان ہی پتھروں پر چڑھا جس پر چڑھنے کی ممانعت کا بورڈ لگایا گیا

کتے عموماً بلی کو نقصان پہنچاتے ہیں مگر اس بلی نے موقع غنیمت جان کر سارے کتوں کو چلینج دے ڈالا

بلی اور چوہے کی دشمنی ازلی ہے اس لیے چوہا نظر آنے پر بلی اُسے شکار بنانے کی ہر ممکن کوشش کرتی ہے مگر تصویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ چوہے کے بچے بلی کے سر پر چڑھ کر بیٹھے ہیں۔

مزید دلچسپ ویڈیوز دیکھیں


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں