The news is by your side.

مہمند ایجنسی، مسجد کے قریب دھماکا، شہدا کی تعداد 28 ہوگئی

مہمند ایجنسی : مہمند ایجنسی کی تحصیل انبار کے علاقے بٹہ مینہ میں مسجد کے قریب بم دھماکا ہوا ہے جس کے نتیجے میں 28 افراد شہید اور 31 زخمی ہو گئے۔

28 dead, 31 injured after blast at mosque in… by arynews

تفصیلات کے مطابق دھماکا نماز جمعہ کی ادائیگی کے دوران اس وقت ہوا جب مسجد میں نماز جمعہ پڑھنے لوگوں کی کثیر تعداد موجود تھی دھماکہ اس قدر شدید تھا کہ قرب موجود عمارتوں اور گاڑیوں کو بھی شدید نقصان پہنچا دھماکے میں 28 افراد کی شہادتوں اور 31  افراد کے زخمی ہونے کی اطلاعات ہیں۔

ذرائع کے مطابق اسسٹنٹ پولیٹیکل ایجنٹ نوید اکبر نے بھی شہادتوں کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا ہے کہ یہ دھماکا نماز جمعہ کی ادائیگی کے دوران ہوا جس کے نتیجے میں 28 افراد شہید اور 31 زخمی ہوگئے ہیں جنہیں طبی امداد کے لیے قریبی اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔

واقعے کی اطلاع ملتے ہی سیکیورٹی فورسز نے موقع پر پہنچ کر علاقے کو گھیرے میں لے لیا ہے اور گھر گھر تلاشی کا عمل شروع کردیا گیا ہے جب کہ جائے وقعہ سے ابتدائی شواہد جمع کرکے فرانزک لیب منتقل کر دیے گئے ہیں۔

دوسری طرف امدادی ٹیموں نے حادثے کی جگہ پہنچ کر دھماکے میں شہید اور زخمی ہونے والے افراد کو قریبی اسپتال منتقل کردیا گیا ہے جہاں شہیدوں کے اہل خانہ کے کی آمد کے بعد پوسٹ مارٹم کر کے میتوں کو اہل خانہ کے حوالے کردیا جائے گا جب کہ زخمیوں کو طبی امداد دیے جانے کا عمل جاری ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں