The news is by your side.

Advertisement

او جی ڈی سی میں 170 ملازمین کی جعلی اسناد پر بھرتی ہونے کا انکشاف

اسلام آباد : آئل اینڈ گیس ڈویلپمنٹ کمپنی لمیٹڈ میں 170 ملازمین کے جعلی ڈگریوں پر بھرتی ہونے کا انکشاف ہوا ہے جن میں پانچ کو جبری ریٹائڑڈ کردیا گیا ہے.

اس بات کا انکشاف پارلیمنٹ کی پبلک اینڈ اکاؤنٹس کمیٹی کے اجلاس میں او جی ڈی سی کی آڈٹ رپورٹ میں کیا گیا جس پر چیئرمین کمیٹی خورشید شاہ اور دیگر اراکین نے برہمی کا اظہار کیا.

اس موقع پر آڈٹ حکام نے شرکاء کو بریفنگ دیتے ہوئے بتایا کہ جعل سازی کے ذریعے ملازمتیں حاصل کرنے والے 170 ملازمین اور افسران میں سے 5 کو تمام مراعات کے ساتھ جبری ریٹائرمنٹ دے دی گئی ہے جب کہ 18 ملا زمین کی تنزلی کی گئی جبکہ 80 ملازمین کا مقدمہ عدالت میں زیر التواء ہے.

آڈٹ حکام نے یہ انکشاف بھی کیا کہ مذکورہ اعداد و شمار او جی ڈی سی ایل کے 15 ہزار ملازمین کی تصدیق کے بعد سامنے آئے ہیں جب کہ کمپنی کے منیجنگ ڈائریکٹراور دیگر بعض ملازمین نے تعلیمی سرٹیفکیٹ میں ٹیمپرنگ کی جن میں تاریخ پیدائش، ڈویژن یا گریڈ میں تبدلی کی گئی.

خیال رہے سرکاری محکموں میں جعلی اسناد پر بھرتیوں کا معاملہ زور پکڑتا جا رہا ہے اور وفاقی اداروں سمیت صوبائی اداروں میں کئی ملازمین نے جعل سازی کر کے ملازمے حاصل کر رکھی ہے اور یہ نااہل ملازمین نہ صرف یہ کہ خزانے پر بوجھ ہوتے ہیں بلکہ ادارے کی کارکردگی بھی ٹھپ ہوجاتی ہے.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں