spot_img

تازہ ترین

کراچی میں موسلا دھار بارش کا کوئی امکان نہیں، چیف میٹرولوجسٹ

چیف میٹرولوجسٹ سردار سرفراز نے کہا ہے کہ کراچی...

ایاز صادق قومی اسمبلی کے اسپیکر منتخب

مسلم لیگ ن کے سردار ایاز صدیق قومی اسمبلی...

کمالیہ: بارش میں گھر کی چھت گر گئی، ماں باپ اور بیٹا جاں بحق

کمالیہ کے علاقے فاضل دیوان میں مسلسل اور تیز...

حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں اضافہ کردیا

نگراں حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں 4 روپے...

سیلون میں 2 افراد کا فائرنگ سے قتل، سی سی ٹی وی ویڈیو سامنے آگئی

بھارت کے شہر دہلی میں ایک افسوسناک واقعہ میں پیش آیا، جب نجف گڑھ میں واقع ہیئر سیلون کے اندر دو افراد کو گولی مار کر قتل کر دیا گیا۔

غیر ملکی ذرائع ابلاغ کے مطابق انتہائی دیدہ دلیری سے کی گئی یہ واردات احاطے میں لگے سی سی ٹی وی کیمرے میں قید ہوگئی۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ اسلحہ سے لیس ایک ملزم سیلون میں داخل ہوتا ہے اور ایک متاثرہ شخص پر متعدد گولیاں برساتا ہے، گولیوں کی آواز سن کر سیلون کا ایک ملازم موقع پر پہنچ جاتا ہے لیکن خوفناک منظر دیکھ کر واپس بھاگ جاتا ہے۔

پولیس کے مطابق یہ واقعہ نجف گڑھ کے اندرا پارک علاقے میں واقع ایک ہیئر سیلون میں پیش آیا جہاں متاثرہ افراد جن کی شناخت آشیش اور سونو کے نام سے ہوئی ہے، جمعہ کی شام بال کٹوانے گئے تھے۔

ایک سینئر افسر نے کہا کہ سی سی ٹی وی فوٹیج کی بنیاد پر، پولیس نے دونوں حملہ آوروں کی شناخت کرلی ہے اور انہیں جلد سے جلد پکڑنے کی کوششیں جاری ہیں۔

پولیس نے کہا کہ ڈھٹائی سے قتل کا مقصد ذاتی دشمنی لگتا ہے جو سوشل میڈیا پوسٹ پر جھگڑے کی وجہ سے ہوا ہے۔ ملزمان کی گرفتاری کے لیے مقامی پولیس اور کرائم برانچ کی کم از کم نصف درجن ٹیمیں تشکیل دی گئی ہیں۔

ڈپٹی کمشنر آف پولیس (دوارکا) انکت سنگھ نے کہا کہ ٹیمیں ملزمان کو پکڑنے کے لیے کام کر رہی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ملزمان کی گرفتاری کے بعد بہت سی چیزیں واضح ہو جائیں گی۔

Comments

- Advertisement -