تازہ ترین

فیض آباد دھرنا : انکوائری کمیشن نے فیض حمید کو کلین چٹ دے دی

پشاور : فیض آباد دھرنا انکوائری کمیشن کی رپورٹ...

حکومت نے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ کردیا

حکومت کی جانب سے پیٹرولیم مصنوعات کی نئی قیمتوں...

سعودی وزیر خارجہ کی قیادت میں اعلیٰ سطح کا وفد پاکستان پہنچ گیا

اسلام آباد: سعودی وزیر خارجہ شہزادہ فیصل بن فرحان...

حکومت کل سے پٹرول مزید کتنا مہنگا کرنے جارہی ہے؟ عوام کے لئے بڑی خبر

راولپنڈی : پیٹرول کی قیمت میں اضافے کا امکان...

نئے قرض کیلئے مذاکرات، آئی ایم ایف نے پاکستان کے لیے خطرے کی گھنٹی بجادی

واشنگٹن : آئی ایم ایف کی منیجنگ ڈائریکٹر کرسٹیلینا...

قطر : فٹبال کے عالمی مقابلوں کی رنگا رنگ افتتاحی تقریب

دوحہ : فیفا ورلڈ کپ 2022کی رنگا رنگ افتتاحی تقریب قطر میں زبردست جوش و خروش کے ساتھ منائی گئی جس کے بعد عالمی ایونٹ باقاعدہ کا آغاز ہوگیا۔

دوحا کے البیت اسٹیڈیم میں رنگا رنگ افتتاحی تقریب میں دنیا بھر کے بہترین فنکاروں نے اپنی صلاحیتوں کے جوہر دکھائے، فٹبال ورلڈکپ ٹرافی کی رونمائی کی گئی۔

اس موقع پر رب کا روایتی رقص اور میوزک پیش کیا گیا اور شرکاء کو خصوصی ڈاکومنٹری دکھائی گئی, روایتی رقص کے دوران میگا ایونٹ میں شامل تمام 32 ممالک کے جھنڈے لہرائے گئے۔

افتتاحی تقریب میں خصوصی عربی نوجوان توجہ کا مرکز بن گیا۔ افتتاحی تقریب کا آغاز غانم لالمفتاح نامی اس نوجوان کی آ واز سے ہوا، یہ معذور حافظ قرآن ہیں، ان کی تلاوت دنیا کے 500بڑے ٹی وی چینلز پر دکھائی گئی۔

میزبان قطر کی جانب سے تمام سربراہان مملکت کو شرکت کی دعوت دی گئی تھی، افتتاحی تقریب میں آتشبازی کا مظاہرہ بھی کیا گیا، پہلا مقابلہ قطر اور ایکواڈور کے درمیان کھیلاگیا۔

 

واضح رہے کہ ورلڈ کپ میں کل 32 ممالک کی ٹیمیں ٹرافی کے لیے لڑیں گی، تمام ٹیموں کو چار چار کے 8 گروپوں میں تقسیم کیا گیا ہے۔

گروپ اے میں قطر، ایکواڈور، سینیگال اور نیدر لینڈ شامل ہیں، گروپ بی میں انگلینڈ، ایران، امریکا اور ویلز موجود ہیں، ارجنٹائن، سعودی عرب، میکسیکو اور پولینڈ گروپ سی کا حصہ ہیں، گروپ ڈی فرانس، آسٹریلیا، ڈنمارک اور تیونس پر مشتمل ہے۔

گروپ ای میں سپین، کوستا ریکا، جرمنی اور جاپان کو شامل کیا گیا ہے، گروپ ایف میں بیلجیئم، کینیڈا، مراکش اور کروشیا موجود ہیں، گروپ جی برازیل، سربیا، سوئٹزر لینڈ اور کیمرون کی ٹیموں پر مشتمل ہے جبکہ پرتگال، گھانا، یوراگوئے اور جنوبی کوریا گروپ ایچ کا حصہ ہیں۔

12دن جاری رہنے والے مقابلوں کے گروپ مرحلے میں روزانہ چار میچ کھیلے جائیں گے اور ہر گروپ سے دو ٹیمیں اگلے مرحلے کے لیے کوالیفائی کریں گی۔

Comments

- Advertisement -