The news is by your side.

Advertisement

بھارتی فوج کی فائرنگ، 3 فوجی شہید، 7بھارتی فوجی ہلاک

راولپنڈی: لائن آف کنٹرول پر بھارتی فائرنگ سے تین پاکستانی فوجی شہید اور پاک فوج کی جوابی کارروائی میں 7 بھارتی فوجی مارے گئے، آئی ایس پی آر نے تصدیق کردی۔

آئی ایس پی آر کی جانب سے جاری کردہ اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ بھارتی فوج کی کنٹرول لائن پر بلااشتعال فائرنگ کے نتیجے میں پاک فوج کے تین جوانوں نے  جواں مردی سے لڑتے ہوئے وطن پر جان قربان کردی۔

آئی ایس پی آرکےمطابق شہید ہونے والوں میں کیپٹن تیمورعلی خان، حوالدار مشتاق حسین، لانس نائیک غلام حسین شامل ہیں، شہید ہونے والی فوجی جوانوں کے جسد خاکی اُن کے آبائی علاقوں کو روانہ کردیے گئے ہیں جہاں اُن کو فوجی اعزاز کے ساتھ سپرخاک کیا جائے گا۔


پڑھیں: ’’ سرجیکل اسٹرائیک کے جھوٹے دعوے کے بعد بھارتی جنگی جنون عروج پر ‘‘


 آئی ایس پی آر کے اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ پاک فوج نے بھارت کی جانب سے کی جانے والی اشتعال انگیزی پر بھرپور جواب دیا گیا جس کے نتیجے میں 7 بھارتی فوجی ہلاک ہوئے۔

مزید پڑھیں: ’’ بھارتی فوج کی وادی نیلم میں مسافر بس پر فائرنگ ،9شہری شہید ‘‘


خیال رہے کہ آج صبح بھارتی فورسز نے ایک بار پھر لائن آف کنٹرول کی خلاف ورزی کرتے ہوئے وادی نیلم میں ڈھڈیال کے قریب مسافر کوچ پر راکٹ فائر کیا جس کے نتیجے میں 9 عام شہری شہید اور 7 زخمی ہوئے تھے جبکہ جنونی فوجیوں نے زخمیوں کے لیے بلائی گئی ایمبولینس پر بھی فائرنگ کی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں