The news is by your side.

Advertisement

گوجر خان میں ٹریفک حادثہ، تین سگے بھائیوں سمیت 4 جاں بحق

راولپنڈی: گوجر خان جی ٹی روڈ پر ٹریفک حادثے میں 4 افراد جاں بحق ہو گئے، جن میں 3 سگے بھائی بھی شامل ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ریسکیو ذرایع نے کہا ہے کہ گوجر خان جی ٹی روڈ پر تیز رفتار کار سڑک کنارے کھڑے ٹرک سے ٹکرا گئی، جس سے کار میں سوار چار افراد جان کی بازی ہار گئے۔

جاں بحق ہونے والوں میں ملک ارشد، ملک اظہر، ثاقب امجد اور حسن محمود شامل ہیں، جن میں سے تین سگے بھائی تھے، جاں بحق افراد کو تحصیل ہیڈ کوارٹر اسپتال گوجر خان منتقل کر دیا گیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق تیز رفتار کار کھڑے ٹرک سے ٹکرا کر اس کے پیچھلے حصے کے نیچے گھس کر پچک گئی تھی، جس کے باعث کار سوار افراد جاں بحق ہوئے، ریسکیو اہل کاروں نے کار کی باڈی کاٹ کر لاشیں نکالیں۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز وفاقی دارالحکومت اسلام آباد سے لاہور جانے والی وین میں آگ لگنے سے 11 افراد جاں بحق جب کہ متعدد زخمی ہو گئے تھے۔ یہ واقعہ سرگودھا میں بھیرہ کے قریب موٹر وے پر پیش آیا تھا، جس کی زد میں آ کر خواتین سمیت گیارہ مسافر جان کی بازی ہار گئے جب کہ متعدد زخمی ہو گئے تھے۔

19 نومبر 2019 کو صوبہ پنجاب کے شہر پاکپتن میں تیز رفتار بس اور ٹرک میں تصادم کے نتیجے میں 9 افراد جاں بحق ہو گئے تھے جب کہ 7 افراد زخمی تھے، حادثے کی شکار بس قصور سے ملتان جا رہی تھی۔ نومبر ہی میں سیالکوٹ میں پسرور روڈ پر خوف ناک ٹریفک حادثہ پیش آیا تھا، دو گاڑیوں کے درمیان خوف ناک تصادم کے نتیجے میں 6 افراد جاں بحق ہو گئے تھے ، متوفی افراد کا تعلق ایک ہی خاندان سے تھا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں