site
stats
اہم ترین

لاہور میں سیکورٹی اداروں کی کارروائی‘4افراد گرفتار

لاہور: صوبہ پنجاب کےدارالحکومت لاہور میں سیکورٹی اداروں نےدو مختلف علاقوں میں کارروائیوں کےدوران چار افراد کوگرفتار کرلیا۔

تفصیلات کےمطابق لاہور میں سیکورٹی اداروں نے کارروائیوں کےدوران بیدیاں روڈ اور چئیرنگ کراس سانحات میں ملوث ہونے کےشبہ میں چارافراد کوحراست میں لےلیا۔

سیکورٹی اداروں نے لاہور کے علاقےبھٹہ چوک سے دو مشتبہ افراد کو حراست میں لیا۔گرفتارملزمان میں ولی خان اوراس کا ساتھی شامل ہے۔

دونوں افرادکوسانحہ چئیرنگ کراس میں ملوث ہونےکےشبہ میں حراست میں لیا گیا۔

دوسری جانب سانحہ بیدیاں روڈ میں ملوث ہونےکےشبہ میں بھی دو افرادزیرحراست لیا گیا۔دونوں افرادکوکینٹ کےعلاقے سے گرفتارکیاگیاہے۔زیرحراست ملزمان میں رمضان خان اور ایک افغان باشندہ شامل ہے۔


خود کش حملہ آور تنہا نہیں آیا،اس کے ساتھ 3ساتھی اور بھی تھے، ایف آئی آر میں انکشاف


یاد رہےکہ رواں سال فروری میں لاہور میں خودکش دھماکے میں تیرہ افراد جاں بحق اورستر سے زیادہ زخمی ہوگئےتھے،جاں بحق ہونے والوں میں ڈی آئی جی ٹریفک
اور ایس ایس پی آپریشن سمیت چار اہلکار شامل تھے۔


لاہور: مردم شماری ٹیم پر خودکش حملہ،5 فوجی اہلکاروں سمیت 7 افراد شہید


واضح رہےکہ رواں ماہ بیدیاں روڈ پر وین کے قریب دھماکے کے نتیجے میں 5 فوجی اہلکاروں اور مردم شماری کے عملے سمیت 7 افراد جاں بحق 20 کے قریب زخمی ہوگئےتھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top