The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کورونا کی نئی لہر کے زد میں، ایک دن میں مزید 46 افراد جاں بحق

اسلام آباد: پاکستان میں کورونا کی نئی لہر نے سراٹھا لیا، ایک دن میں مزید 46 افراد جاں بحق جبکہ 2300 سے زائد کیسز سامنے آئے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان میں کورونا کی شدت میں تیزی آنے لگے ، نیشنل کمانڈاینڈآپریشن سینٹرسے کورونا کیسز کے تازہ ترین اعداد وشمار جاری کردیئے گئے۔

جس میں بتایا کہ ملک میں کورونا سے مزید چھیالیس افراد انتقال کرگئے، جس کے بعد اموات کی مجموعی تعداد13 ہزار 476 ہوگئی، پنجاب میں ایک روزمیں سب سے زیادہ چونتیس اموات ہوئیں جبکہ خیبرپختونخوا میں نو،اسلام آباد میں دو اور سندھ میں ایک مریض چل بسا۔

این سی او سی کا کہنا ہے کہ چوبیس گھنٹے کے دوران ملک بھرمیں کورونا کے42  ہزار499 ٹیسٹ کئے گئے، جس میں سے 2ہزار 338  نئے کیسز رپورٹ ہوئے۔

نیشنل کمانڈاینڈآپریشن سینٹر کے مطابق ملک میں 24 گھنٹے میں کورونا کے ٹیسٹ مثبت آنےکی شرح5.5 فیصد رہی اور کوروناکےفعال کیسزکی تعداد19ہزار764 تک جا پہنچی۔

اعدادو شمار میں بتایا گیا کہ گجرات میں آکسیجن بیڈ سو فیصد اور لاہور میں وینٹیلڑ 38 فیصد تک بھرگئے جبکہ اسلام آباد میں بتیس فیصد ، پشاورمیں چھبیس اورملتان میں اکیس فیصد زیراستعمال ہیں تاہم آزاد کشمیر،گلگت بلتستان اوربلوچستان میں کوئی مریض وینٹی لیٹر پرنہیں۔

خیال رہے برطانوی طرز کے کورونا کی نئی لہر پنجاب میں پھیلنے لگی، ماہرین صحت نے خبردار کیا ہے کہ عوام نےاحتیاط نہ کی تو وائرس پورے ملک کو اپنی لیپٹ میں لے سکتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں