The news is by your side.

Advertisement

مختصر عرصے میں روزگار کے لیے اہمیت حاصل کرنے والے شعبے

کراچی: چھوٹے بچوں سے جب سوال کیا جاتا ہے کہ وہ کیا بنیں گے تو اکثر کی زبان پر ڈاکٹر، پائلٹ، فوجی، بزنس مین وغیرہ کی خواہشات سنائی دیتی ہیں مگر گزشتہ 15 سال میں ایسے پانچ شعبے متعارف ہوئے جنہیں اپنانے کی ہر کوئی کوشش کرتا نظر آتا ہے۔

تمام ہی والدین کی خواہش ہوتی ہے کہ وہ اپنے بچوں کی اچھی تعلیم دلوائیں کیونکہ اسی کی بدولت اُن کا بچہ آگے جاکر اچھی نوکری حاصل کرتا ہے، اسکول میں پڑھنے والے بچوں سے جب مستقبل کے حوالے سے سوال کیا جاتا ہے تو اکثر پرانی ہی خواہشات کا اظہار کرتے نظر آتے ہیں۔

دنیا جس تیزی سےترقی کررہی ہے اسی کے ساتھ ملازمتوں کے لیے نئے شعبے بھی سامنے آئے، اکثر بچے جو بارہا دفعہ ڈاکٹر ، ٹیچر یا پائلٹ بننے کی خواہش کا اظہار کرتے تھے اب وہ ان شعبوں میں خدمات سرانجام دیتے نظر آرتے ہیں۔

کمپیوٹر کی تخلیق اور انٹرنیٹ متعارف ہونے کے بعد روزگار کے لیے نئے شعبے سامنے آئے، مثلاً سافٹ ویئر انجیئر، ویب ڈویلپر  وغیرہ وغیرہ۔ کم وقت میں سکون کے ساتھ پیسے کمانا ہر کسی کی خواہش ہوتی ہے۔

انٹرنیٹ کے بڑھتے ہوئے رجحان کے ساتھ سوشل میڈیا پر کمانے کے کئی مواقع حاصل ہوئے اور کئی لوگ انہی شعبوں سے وابستہ ہیں۔

بلاگر

انٹرنیٹ کے تیزی سے بڑھتے ہوئے رجحان کے بعد مختلف اداروں نے اپنی تشہیر کے لیے باقاعدہ بلاگرز کو نوکریاں دیں تاہم ان میں کچھ ایسے بھی ہیں جو فری لانس بھی کام کر کے اچھے پیسے کما لیتے ہیں۔ ادارے اپنی پروڈکٹ یا خاص مقصد کے لیے اچھے لکھنے والوں کو موضوع فراہم کرتی ہے جس پر وہ اچھا سا مضمون تحریر کر کے مطلوبہ رقم یا تنخواہ حاصل کرتے ہیں۔

سوشل میڈیا ٹیم

سوشل میڈیا نے کچھ ہی عرصے میں بہت اہمیت حاصل کرلی کیونکہ یہاں ملکی اور بین الاقوامی صارفین کا ایک دوسرے سے رابطہ رہتا ہے، سماجی رابطوں کی اہمیت کو دیکھتے ہوئے تمام ہی نیوز چینلز اور مختلف اداروں نے باقاعدہ سوشل میڈیا ٹیمز ہائیر کی ہوئی ہیں، جن کو منظم کرنے کے لیے ایک سربراہ بھی مقرر کیا جاتا ہے۔

گرافک ڈیزائنر

سوشل میڈیا پر خوبصورتی کو برقرار رکھنے کے لیے ویب سائٹ یا سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر پوسٹ کرتے وقت اس بات کا خیال رکھا جاتا ہے کہ یہ معیاری ہو جو دوسرے صارف کو متاثر کرسکے، اس کام کے لیے باقاعدہ علیحدہ شخص کو ملازمت یا کام دیا جاتا ہے جو اپنی صلاحیتوں سے چیزوں میں نکھار پیدا کرتا ہے۔

ایپ ڈویلپر

انٹرنیٹ کے ساتھ ساتھ موبائل فون کےصارفین میں بھی بہت حد تک اضافہ دیکھنے میں آیا ہے، موبائل فون بنانے والی کمپنیاں اپنے ماڈلز میں نت نئی ایپ لیکشنز شامل کرتی ہیں جس کے لیے باقاعدہ ڈویلپر  ہائیر کئے جاتے ہیں۔

یوٹیوب ویڈیو

ویڈیو شیئرنگ کی سب سے بڑی ویب سائٹ یوٹیوب کے ذریعے ویڈیو بنانے والے حضرات اچھی کمائی حاصل کررہے ہیں،مختلف ادارے اور شخصیات ویب سائٹ پر اپنا چینل بنا کر ویڈیو شیئر کرتے ہیں جس کے بعد اُن کے فالورز اُسے دیکھتے ہیں۔ فالوورز کی تعداد کو دیکھتے ہوئے مختلف کمپنیاں ویڈیو سے پہلے اپنے اشتہارات بھی دیتی ہیں جس سے بہتر کمائی ہوتی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں