The news is by your side.

Advertisement

بغیر پھیپھڑوں والے بچے کی پیدائش

دبئی: متحدہ عرب امارات میں فلپائن سے تعلق رکھنے والے جوڑے کے ہاں بغیر پھیپھڑوں کے بچے کی پیدائش ہوئی ہے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق اماراتی ریاست عجمان میں فلپائنی جوڑے کے ہاں بغیر پھیپھڑوں کےنومولود کی پیدائش ہوئی ہے، گھانا کے مذکورہ جوڑے کے ہاں یہ دوسرے بچے کی پیدائش ہے چند سال قبل ان کے ہاں بچے کی پیدائش ہوئی تھی جو زندگی کی بازی ہار گیا تھا۔

ڈاکٹرز کے مطابق بچے کی پیدائش 28 ہفتوں بعد ہوئی ہے اور اس کا وزن 520 گرام ہے۔

بچے کے والدین کا کہنا ہے کہ پھیپھڑوں کے بغیر  اس نے کئی مہینوں کی نگہداشت کے بعد زندگی کی جنگ جیتی ہے اور وہ بچ گیا یہ ایک معجزہ ہے۔

تھمبے اسپتال عجمان کے پیڈیاٹریکس اینڈ نیورولوجی کے ماہر اور ڈاکٹر ڈائریکٹر فوزی ابوزید دکیلا نے کہا کہ جب نومولود کی پیدائش ہوئی تو اس کی پیمائش ایک چوتھائی تھی۔

مزید پڑھیں: بغیر چہرے والے بچے کی پیدائش، شہری خوفزدہ

ڈاکٹر کے مطابق فلپائنی جوڑے کے ہاں یہ دوسرے بچے کی پیدائش ہے اس سے قبل ان کے ہاں ایک نومولود انتقال کرچکا ہے، بچے کی ماں ایملی بکانگ بلڈ پریشر کے عارضے میں مبتلا ہیں۔

رپورٹ کے مطابق جب خاتون حاملہ ہوئی تھیں تو ان کے حمل کے ساتویں مہینے کے دوران چیک اپ کے لیے آئے تو انہیں بتایا گیا کہ بچے کا وزن نہیں بڑھ رہا ہے۔

ڈاکٹرز نے خاتون کو بتایا کہ بچے کے بچنے کے چانس نہ ہونے کے برابر ہیں پھر بھی ہم اپنی طرف سے اسے بچانے کی پوری کوشش کریں گے لیکن آپریشن کے بعد بچے کی پیدائش ہوئی تو اس کے پھیپھڑے موجود نہیں تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں