The news is by your side.

Advertisement

کویت میں ہزاروں تارکین وطن کے ڈرائیونگ لائسنس منسوخ

کویت سٹی: کویت میں تارکین وطن کے 14 ہزار 600 ڈرائیونگ لائسنس منسوخ کردئیے گئے۔

کویتی میڈیا رپورٹ کے مطابق جنرل ٹریفک ڈیپارٹمنٹ کا کہنا ہے کہ تارکین وطن کے ڈرائیونگ لائسنس ان کے پیشوں کی تبدیلی کی وجہ سے منسوخ کیے گئے ہیں کیونکہ وہ قانونی طور پر ڈرائیونگ لائسنس رکھنے کے حقدار نہیں تھے۔

ٹریفک سیکٹر کے لیے وزارت داخلہ کے اسسٹنٹ سیکریٹری میجر جنرل جمال السائغ نے ٹریفک افسران کو ہدایت کی ہے کہ وہ نرمی نہ برتیں اور یہ یقینی بنائیں کہ لائسنس ہولڈر لائسنس دینے اور واپس لینے کے قواعد پر عمل کریں۔

انہوں نے کہا کہ اگر لائسنس یافتہ شخص کسی ایک شرط کو پورا نہیں کرتا ہے جن کی بنیاد پر لائسنس دیا گیا تھا تو اس کا لائسنس فوری منسوخ کیا جائے۔

جمال السائغ نے بتایا کہ کالجوں اور یونیورسٹیوں میں داخلہ لینے والے غیرملکی طلبا کو انسانی بنیادوں پر لائسنس دیا جاتا ہے لیکن وہ تعلیم مکمل کرنے کے بعد اپنا لائسنس واپس نہیں دیتے۔

انہوں نے بتایا کہ محکمہ ٹریفک کی جانب سے ان کے ڈرائیونگ لائسنس کو بلاک کردیا جاتا ہے، ایسے لائسنس کا حامل جو بھی شخص پکڑا جائے گا تو اسے ملکی قوانین کی خلاف ورزی پر ملک بدر کردیا جائے گا۔

واضح رہے کہ کویت میں ایک کروڑ 5 لاکھ سے زائد ڈرائیونگ لائسنس ہولڈر ہیں جن میں 6 لاکھ 70 ہزار کویتی شہری، 8 لاکھ 50 ہزار غیرملکی، 30 ہزار بدون اور 25 ہزار خلیجی شہری ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں