The news is by your side.

Advertisement

مری کےعوام کیلئے7 ارب80 کروڑ روپے کا تاریخی پیکج

لاہور : معاون خصوصی برائے اطلاعات پنجاب فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ بزدارحکومت نے مری کےعوام کیلئے7 ارب80کروڑ کے تاریخی پیکج کا اعلان کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی برائے اطلاعات پنجاب فردوس عاشق اعوان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا ہے کہ بزدارحکومت کے مری کےعوام کیلئے7ارب80کروڑکاتاریخی پیکج میں کوٹلی ستیاں کومری کی طرزپرسیاحتی مرکز بنانے کامنصوبہ، کوہسار یونیورسٹی مری میں خصوصی اسٹڈی سینٹر کا قیام اور کہوٹہ، کوٹلی ستیاں،کلرسیداں کے اسکولوں کی اپ گریڈنگ شامل ہیں۔

فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ بہترآمدورفت کیلئےہائی ویز،دھنوئی تانارڑرابطہ سڑکوں ، لوئرٹوپہ مری اوربوستان آباد میں سڑکوں کی تعمیر کی جائے گی ، تحصیل ہیڈ کوارٹر اسپتال کہوٹہ کی اپ گریڈنگ کے ساتھ ساتھ پارکنگ مسائل سےچھٹکارےکیلئےجھیکاگلی میں پارکنگ پلازہ کی تعمیر ہوگی۔

معاون خصوصی نے کہا کہ مقامی شہریوں اور سیاحوں کیلئےفراہمی ونکاسی آب کےمنصوبے بھی ہے جبکہ میونسپل کمیٹی مری کومیونسپل کارپوریشن کادرجہ دےدیاگیا ہے، مری میں نئے بلڈنگ لاز کا نفاذ کیا جائے گا ، ماضی کے حکمران مری میں بیٹھ کرکرپشن کے منصوبے گھڑتے رہے لیکن بزدارحکومت مری کی حقیقی ترقی کیلئےکوشاں ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں