The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس سے بچاؤ کیلئے کن اشیاء کا استعمال زیادہ فائدہ مند ہے؟

لاہور: کورونا سے بچاؤ کیلئے 8میڈیکل اداروں اورتنظیموں نے مشترکہ اعلامیے میں کہا ہے کہ ذاتی صفائی، باہمی فاصلہ، ہاتھوں کا بار بار دھونا ضروری ہے جبکہ دودھ، چکن، گوشت، مچھلی، انڈوں اورہائی پروٹین ڈائیٹ کا استعمال زیادہ کیا جائے۔

تفصیلات کے مطابق کورونا سے بچاؤ کیلئے 8میڈیکل اداروں اورتنظیموں نے مشترکہ اعلامیہ جاری کردیا ہے ، یونیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز میں ہونے والے اجلاس کے بعد اعلامیہ جاری کیا گیا۔

اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ ہیلتھ ایجوکیشن، ذاتی صفائی، باہمی فاصلہ، ہاتھوں کا بار بار دھونا ضروری ہے اور سیلف آئسولیشن، مناسب فاصلہ اور اجتماعات سے اجتناب لازمی ہے۔

مشترکہ اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ افراد،خاندان،معاشرہ اورریاست جسمانی مدافعتی نظام بہتر بنانےکی حکمت عملی اپنائیں، دودھ، چکن، گوشت، مچھلی، انڈوں اورہائی پروٹین ڈائیٹ کا استعمال زیادہ کیا جائے۔

اعلامیے میں مطالبہ کیا گیا ہے کہ حکومتی سطح پر کسی بھی حکمت عملی کی تیاری میں سائنسی تنظیموں کو شامل کیا جائے، ریاست کوروناسے متاثرہ افراد کی بحالی کے لیے حکمت عملی کا اعلان کرے اور کورونا کےکنٹرول کے لیے چینی ماڈل کو حقیقی معنوں میں اپنایا جائے۔

پروفیسرجاویداکرم نے کہا ہے کہ کورونا کاعلاج بتانا ماہرین کا کام ہے، ٹرمپ کے بیان کی مذمت کرتا ہوں، کوروناکے کنٹرول کےلیےجنوبی کوریا کی حکمت عملی سب سے بہترہے، ماس اسکریننگ کے متحمل نہیں ہو سکتے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں