The news is by your side.

Advertisement

لاہور، 13 سال کے ماموں سے گولی چل گئی، 9 سالہ بھانجا جاں بحق

لاہور: صوبہ پنجاب کے شہر لاہور میں تیرہ سال کے ماموں سے گولی چل گئی جس کے نتیجے میں 9 سال کا بھانجا جاں بحق اور 10 سال کا افضل زخمی ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور کے علاقے مانگا مانڈی میں 13 سال کے سگے ماموں سے اچانک گولی چل گئی جس کے سبب 9 سال کا بھانجا جاں بحق جبکہ دوسرا بھانجا 10 سالہ افضل زخمی ہوگیا۔

پولیس کے مطابق 13 سالہ شریف بھانجوں کے ساتھ پستول سے کھیل رہا تھا کہ اچانک گولی چل گئی، جس کے نتیجے میں نو سال کا الطاف موقع پر جاں بحق جبکہ دس سال کا افضال شدید زخمی ہوگیا۔

افضال کو شدید زخمی حالت میں جناح اسپتال منتقل کردیا گیا جہاں اس کی حالت تشویش ناک بتائی گئی ہے، واقعہ کے بعد ماموں شریف موقع سے فرار ہوگیا۔

نمائندہ اے آر وائی نیوز احمر کھوکھر کے مطابق اسلحہ 12 بور کا تھا، اسلحہ بچے کے پاس کیسے آیا اور یہ بچے کے پاس کس طرح آیا پولیس نے اہل خانہ کے دو افراد کو تھانے لے جاکر تحقیقات کا آغاز کردیا۔

پولیس کی جانب سے ایف آئی آر درج نہیں کی گئی ہے، تحقیقات مکمل ہونے تک 13 سالہ ماموں کے خلاف ایف آئی آر درج کی جاسکتی ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز لاہور میں اسلحہ سے کھیلتے ہوئے 5 سالہ پوتے سے مبینہ طور پر گولی چل گئی تھی جس کے نتیجے میں اس کا 65 سالہ دادا جاں بحق ہوگیا تھا۔

پانچ سالہ عارف والد کے پستول سے کھیل رہا تھا کہ اچانک گولی چل گئی جو دادا کی ٹانگ میں لگی تھی لیکن اسپتال جاتے ہوئے خون زیادہ بہہ جانے سے دادا انتقال کرگئے تھے۔

پولیس نے واقعے کو حادثہ قرار دیتے ہوئے اسلحہ بچوں کی پہنچ سے دور رکھنے کی تنبیہ کی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں