The news is by your side.

Advertisement

کیا یہ اسپرے کرونا وائرس کو مکمل طور پر ختم کرسکتا ہے؟

برطانیہ میں ایک ایسا اسپرے تیار کرلیا گیا ہے جو کرونا وائرس کو 99.99 فیصد تک ختم کرسکتا ہے، ماہرین کے مطابق یہ اسپرے کرونا وائرس کے خلاف بہت زیادہ مؤثر ہے۔

بین الاقوامی میڈیا رپورٹ کے مطابق برطانوی فوج نے ایسا اسپرے تیار کیا ہے جو ایک منٹ سے بھی کم وقت میں 99.99 فیصد کرونا وائرس ختم کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ یہ کووڈ ڈس انفییکٹنٹ اسپرے کامیاب ثابت ہوا تو اسے عام افراد کو فروخت کرنے کا فیصلہ کیا جائے گا۔

وائرس اینڈ نامی اس اسپرے کے بارے میں دریافت کیا گیا کہ یہ اشیا کی سطح پر کرونا وائرسز کی متعدد اقسام کو مارنے کی صلاحیت رکھتا ہے اور ایک منٹ سے بھی کم وقت میں 99.99 فیصد کرونا وائرس کو ختم کردیتا ہے۔

برطانوی فوج کی جانب سے اسپرے کی 50 ہزار سے زائد بوتلیں ملک بھر میں تعینات ان فوجیوں کے حوالے کی گئی ہیں جو مقامی محکمہ صحت کے ساتھ کام کر رہے ہیں۔

اس اسپرے کو مختلف مقامات پر استعمال کیا گیا ہے اور برطانیہ میں آن لائن 8 پاؤنڈ میں فروخت کیا جارہا ہے، اس اسپرے میں آسانی سے آگ پکڑنے والی گیسوں کی بجائے کمپریسڈ ایئر استعمال کی گئی ہے، جو مکمل ری سائیکل ایبل اور دوبارہ استعمال کے قابل ہے۔

برطانوی فوج کے مطابق یہ بہت زیادہ کثافت والا اسپرے ہے اور اس کی بوتل کو کسی بھی جانب رخ کر کے استعمال کیا جاسکتا ہے۔

اس اسپرے کو لیور پول اسکول آف ٹروپیکل میڈیسن کے ماہرین نے ایک بائیو سیکیورٹی لیبارٹری میں آزمایا جس کے بعد ماہرین نے سرٹیفکیٹ دیا کہ یہ اسپرے 60 سیکنڈ کے اندر 99.99 کورونا وائرس مار سکتا ہے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ ہمارے ٹیسٹوں سے ثابت ہوا کہ یہ اسپرے کرونا وائرس کے خلاف بہت زیادہ مؤثر ہے۔ اس اسپرے کی کلینیکل جانچ پڑتال مختلف مقامات جیسے آئی سی یو اور آپریشن تھیٹر وغیرہ میں بھی کی جارہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں