The news is by your side.

Advertisement

امریکی شہری نے’ آدم خور شیر‘کو گلا گھونٹ کر مارڈالا

واشنگٹن: امریکی ریاست کولوراڈا میں شیر کو انسان پر حملہ کرنا مہنگا پڑ گیا، شہری نے دفاع کرتے ہوئے تیندوے کو ہلاک کردیا۔

تفصیلات کے مطابق ہارستوتھ نامی پہاڑی علاقے میں چہل قدمی کرتے شخص پر پہاڑی شیر نے اچانک حملہ کردیا، شہری نے جان بچاتے ہوئے شیر کو ہی مار ڈالا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق متاثرہ شخص کا کہنا ہے کہ وہ جا گنگ میں مصروف تھا کہ اس نے شور کی آواز سنی، جیسے ہی پیچھے مڑا تو شیر نے اس پر حملہ کردیا۔

شیر کے نہتے شکاری نے امریکی میڈیا کو بتایا کہ  نے بتایا کہ پہاڑی تیندوے نے میرے چہرے پر پنجے گاڑھے، اور میری کلائی کو فولاد جیسے دانتوں سے بھنبھوڑنے کی پوری کوشش کی۔ لیکن میں نے ہمت نہیں ہاری اوربالاخراسے گلا گھونٹ کر مار دیا۔

اس واقعے کے بعد متاثرہ شخص زخمی حالت میں خود گاڑی چلا کر نزدیکی اسپتال، پہنچا جہاں اسی طبی امداد فراہم کی گئی۔

وائلڈ لائف مینیجر مارک لیزی کا کہنا ہے کہ جب کبھی ایسی صورت حال کا سامنا ہو تو لوگوں کو چاہیے کہ ہرممکن طاقت کا استعمال کریں اور دماغ سے کام لیں، جس طرح اس شخص نے کیا۔

اکیلے شیر پر افریقی بلیوں کا حملہ

 جانوروں کی نفسیات کے ایک ماہر کا کہنا تھا کہ کولوراڈا میں شیروں کا انسانوں پر حملہ کرنا کوئی نہیں بات نہیں، اس سے قبل متعدد بار ایسے واقعات ہوچکے ہیں، خاص طور پر جاگنگ کرنے والے افراد اس کا نشانہ بنے۔

خیال رہے کہ پہاڑی شیر دنیا میں بلی کی نسل کا چوتھا سب سے بڑا درندہ ہے، لیکن یہ انسانوں پر شاذ و نادر ہی حملہ کرتا ہے، تاہم امریکا میں حالیہ برسوں میں اس کے انسانوں پر حملوں کے واقعات میں اضافہ ہو رہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں