The news is by your side.

Advertisement

عامر اور کرینہ کی ’لال سنگھ چڈھا‘ کے ڈائیلاگ پر دلچسپ میمز وائرل

بالی ووڈ اداکار عامر خان اور کرینہ کپور کی نئی فلم لان سنگھ چڈھا کے ڈائیلاگ پر دلچسپ میمز بن گئیں۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق مسٹر پرفیکشنسٹ عامر خان اور کرینہ کپور کی فلم لال سنگھ چڈھا ریلیز سے قبل ہی تنقید کی زد میں آگئی جس پر انگلش فلم کی نقل پر تنقید کا نشانہ بنایا جارہا ہے۔

اب فلمز کے ڈائیلاگ پر بھی سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے دلچسپ میمز بنانے کا سلسلہ شروع ہوگیا ہے۔

انڈین پریمیئر لیگ کی اختتامی تقریب کے دوران ریلیز ہونے والا ٹریلر آسان الفاظ میں بولی وڈ کے شائقین کے دل میں جگہ نہیں بناسکا ہے اور یہ مسٹر پرفیکشنسٹ کی طرف سے اپنے پچھلے کام کے ساتھ بڑھائی گئی توقعات کی وجہ سے ہو سکتا ہے، لیکن مایوس سامعین نے اس موقع کو اداکار کو تنقید کا نشانہ بنایا۔

آن لائن ٹرولز نے اپنی میم بنانا شروع کردیں اور ٹریلر سے ان کے ایک ڈائیلاگ ‘میری ماں کہتی تھی، کی زندگی گول گپے جیسی ہوندی ہے، پت بھلے ہی بھر جاوے، من نہیں بھرتا’ نے نیرس تاثرات کے ساتھ مضحکہ خیز راگ کو اتنا سنبھالا ہے کہ نہ صرف میمرز بلکہ مقامی برانڈز بھی اس کے الفاظ استعمال کر رہے ہیں۔

اشتہارات میں بھی ‘میری ماں کہتی تھی’ کے الفاظ کا استعمال کیا جارہا ہے۔

امسال 11 اگست کو ریلیز ہونے والی اس فلم کی کاسٹ میں عامر خان نے لال سنگھ چڈھا کا کردار ادا کیا ہے جبکہ کرینہ کپور خان نے عامر خان کی اہلیہ منپریت کور (چڈھا) کا کردار ادا کیا ہے۔

اس پروجیکٹ میں سنجے دت اور مونا سنگھ بھی اداکاری کے جوہر دکھائیں گے۔

فلم کی ہدایت کاری ادویت چندن نے کی ہے جبکہ اسے عامر خان اور ان کی سابقہ بیوی کرن راؤ نے پرسانتھ کمار چندرن، رادھیکا چودھری، سنجیو کمار نائر، سری نواس راؤ، نومیت سنگھ اور پون دیپ سنگھ کے ساتھ مل کر پروڈیوس کیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں