The news is by your side.

اسکائی لارڈ : مشہور یو ٹیوبر کو تیز رفتار ٹرک نے کچل ڈالا

بھوپال : بھارت کا معروف یو ٹیوبر سڑک حادثے میں ہلاک ہوگیا، یوٹیوبر ابھی یودے مشرا عرف اسکائی لارڈ کی موٹر سائیکل تیز رفتار ٹرک کی زد میں آکر موقع پر ہی دم توڑ گیا۔

بھارتی میڈیا کی رپورٹ کے مطابق مدھیہ پردیش سے تعلق رکھنے والا ابھی یودے مشرا گزشتہ روز اپنی ہیوی موٹر سائیکل پر جارہا تھا کہ نرمدا پورم پپیریا اسٹیٹ ہائی وے پر سوہاگ پور کے قریب ایک ٹرک سے ان کی ٹکر ہوگئی۔

اسکائی لارڈ’ نام کا یوٹیوب چینل چلانے والے ابھی ودے مشرا کی سڑک حادثے میں شدید زخمی ہوئے جو اسپتال پہنچنے سے قبل ہی جان کی بازی ہار گیا، مشرا کے چینل کے لاکھوں سبسکرائبر تھے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by GemWire (@gemwire.gg)

مشرا، جو ‘اسکائی لارڈ’ کے نام سے مشہور ہیں، انسٹاگرام پر بھی مقبول تھے جہاں ان کے تقریباً 3.5 لاکھ فالوورز تھے۔ اسکائی لارڈ اپنے یوٹیوب چینل پر گیمنگ ویڈیوز بنانے کے لیے جانا جاتا تھا۔

وہ مدھیہ پردیش کے دورے پر گئے ہوئے تھے، جس کا انتظام ریاست کے محکمہ سیاحت نے کیا تھا۔ حادثے کے بعد انہیں بھوپال کے ایک اسپتال لے جایا گیا، جہاں ڈاکٹروں نے اس کی موت کی تصدیق کی۔

مشرا نے اپنی آخری ویڈیو دو ہفتے قبل اپ لوڈ کی تھی، اس کے فالوورز کی تعداد 16 لاکھ سے زائد ہے، اسکائی لارڈ کو ٹکر مارنے کے ذمہ دار ٹرک ڈرائیور کے خلاف مقدمہ درج کرلیا گیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں