The news is by your side.

Advertisement

راؤانوارنے کس کے کہنے پر کراچی میں خون بہایا؟ عابد شیرعلی کا سوال

فیصل آباد: وزیرمملکت عابدشیرعلی کا کہنا ہے کہ راؤ انوار کراچی میں  رہنے والوں کا قاتل ہے،  اسے وی وی آئی پی پروٹوکول کیوں‌ دیا گیا؟

ان خیالات کا اظہار انھوں‌ نے فیصل آباد میں‌ میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا. ان کا کہنا تھا کہ تحقیقات کی جائیں کہ راؤانوارنے کس کے کہنے پر کراچی میں خون بہایا، عزیربلوچ نےبھی اہم انکشافات کئے  ہیں، آخر کس چیز کا انتظار کیا جارہا ہے، فوری کارروائی کی جائے.

دہرامعیار نہیں چلے گا، احتساب سب کا ہوناچاہیے، مگر یہاں‌ نہ تو عزیر بلوچ کا کچھ ہوا، نہ ہی ایان علی کا۔

عابد شیر علی

مسلم لیگ ن کے سینئر  رہنما کا کہنا تھا کہ مشرف اور زرداری حکومت نے ملک کا بیڑا غرق کیا، پرویزمشرف نےکرپشن کی بنیاد رکھی، 12مئی کوکراچی میں وکلا، سول سوسائٹی کے افراد کوقتل کیا گیا، کرپشن کےبےتاج بادشاہ نےکراچی کوگندگی کاڈھیربنادیا، اس پر ایکشن کب ہوگا.

انھوں نے کہا کہ میری چیئرمین نیب سے درخواست ہے کہ ایان علی کو پکڑیں، ڈاکٹرعاصم کوملک سے باہر بھیج دیا جاتا ہے، راؤ انوارکوکیوں وی وی آئی پی پروٹوکول دیا جارہا گیا؟ ان سوالات کے جواب ملنے چاہییں.

انھوں‌نے کہا کہ انصاف کا دہرامعیار نہیں چلے گا، احتساب سب کا ہوناچاہیے، مگر یہاں‌ نہ تو عزیر بلوچ کا کچھ ہوا، نہ ہی ایان علی کا. البتہ ہم مایوس نہیں.الیکشن ہوجائیں پھردودھ کادودھ اورپانی کاپانی ہوجائےگا، حقیقت سب کے سامنے آجائے گی.

عابد شیر علی کا کہنا تھا کہ نواز شریف کی قیادت میں ن لیگ نے ملک کو لوڈشیڈنگ سےپاک کردیا، کئی منصوبہ مکمل ہوئے.


نوازشریف کو پاکستان کا خیر خواہ ہونے کی سزا دی گئی ،عابد شیر علی


ہمارے قائدین روپوش نہیں ہوئے نہ کمردرد کا بہانہ کرکے بھاگے، عابد شیر علی


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں