The news is by your side.

Advertisement

ابوظہبی کا دس ہزارغذائی پارسل یمن پہچانے کا اعلان

ابوظہبی:  خلیفہ بن زید النہیان فاؤنڈیشن  رمضان پراجیکٹ میں  یمن کے جزیرے سکوترا میں 10 ہزار کھانے کے پارسل تقسیم کرے گی، منصوبے سے پچاس ہزار لوگ مستفید ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق  پچاس ہزار لوگوں کی فلاح و بہبود کے لیے تشکیل دیا جانے والا یہ منصوبہ ابوظہبی کے سربراہ شیخ خلیفہ بن زید النہیان کے حکم پر بنایا گیا ہے اور نائب وزیراعظم شیخ منصور بن زید النہیان اس کی نگرانی کریں گے۔ یہ پارسل سمندر کے ذریعے سکوترا بھیجے جائیں گے۔

فاؤنڈیشن کے ایک عہدے دار کا کہنا ہے کہ شیخ خلیفہ بن زید پہلے بھی یمن کے متاثرہ افراد کی مدد کرنے کے احکامات جاری کرچکے ہیں اور حالیہ پراجیکٹ اسی سلسلے کی کڑی ہے۔ ذرائع کے مطابق ان پارسلوں میں  آٹا، چینی ، چاول، تیل ، ٹماٹر کا پیسٹ، زیتون کا تیل، چائے کی پتی اور خشک دودھ شامل ہوگا اور یہ سکوترا کے مکینوں میں تقسیم کیے جائیں گے۔

 سکوترا کے مقامی حکام، لیڈر اور دیگر اہم شخصیات نے متحدہ عرب امارات کی قیادت کی جانب سے اٹھائے گئے اس قدم کی تعریف کی ہے اور مقامی آبادی کی جانب سے اس مددپر شکریہ کا اظہار کیا ہے۔ ان کا کہنا ہے  مقامی آبادی کے لیے اس منصوبے سے کئی آسانیاں پیدا ہوں گی جو کہ یو اے ای کی قیادت کا ایک عقلمندانہ اقدام ہے۔

 خیال رہے کہ جزیرہ سکوترا یمن کے ساحل سے تین سو اڑسٹھ کلومیٹر دور بحر ہند میں  واقع دور افتادہ جزیرہ ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں