The news is by your side.

Advertisement

کراچی: سڑکوں کی بغیر اجازت کھدائی کرنے والے اداروں کے خلاف کارروائی کا فیصلہ

6 ماہ قبل تعمیر ہونے والی یونی ورسٹی روڈ کی کھدائی افسوس نا ک ہے: کمشنر کراچی

کراچی: کمشنر کراچی کی زیر صدارت اجلاس میں فیصلہ کیا گیا ہے کہ بغیر اجازت شہرِ قائد کی سڑکوں کی کھدائی کرنے والے اداروں کے خلاف کارروائی کی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق کمشنر کراچی کی زیر صدارت سڑکوں کی کھدائی اور مرمت کے اقدامات پر اجلاس منعقد ہوا، جس میں بغیر اجازت شہر کی سڑکیں کھودنے والے اداروں کے خلاف کارروائی کا فیصلہ کیا گیا۔

کمشنر کراچی نے اجلاس میں کہا کہ ڈپٹی کمشنرز کی اجازت کے بغیر یوٹیلٹی ادارے سڑک کی کھدائی نہیں کریں گے، یونین کونسل کو سڑک کی کھدائی کی اجازت دینے کا اختیار حاصل نہیں ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  کراچی کا بڑا حصہ کچرے کا ڈھیر بن گیا، وزیر بلدیات نے تسلیم کر لیا

کمشنر کراچی کا کہنا تھا تھا کہ 6 ماہ قبل تعمیر ہونے والی یونی ورسٹی روڈ کی کھدائی افسوس نا ک ہے، واٹر بورڈ جلد کام مکمل کرے تاکہ سڑک ٹریفک کے لیے بحال ہو۔

اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ واٹر بورڈ اور دیگر ادارے کھدائی سے پہلے روڈ کٹنگ کی ادائیگی کریں گے، ایم ڈی واٹر بورڈ نے یونی ورسٹی روڈ کی کھدائی کے لیے رقم جاری کرنے کی یقین دہانی کرائی۔

یہ بھی پڑھیں:  کراچی:‌ بجلی کے غیرقانونی کنکشنز اور کنڈا مافیا کے خلاف آپریشن کا آغاز

اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ ضلعی انتظامیہ بغیر اجازت کھدائی کرنے والے اداروں کے خلاف کارروائی کرے گی، اور کھدائی کرنے والے ٹھیکے دار کے خلاف مقدمہ درج کیا جائے گا۔

واضح رہے کہ شہرِ قائد میں سڑکوں کی غیر قانونی کھدائی کا مسئلہ تشویش ناک حد تک بڑھا ہوا ہے، ادھر سڑکیں تعمیر کی جاتی ہیں اور ادھر کوئی ادارہ آ کر اسے پھر کھود کر رکھ دیتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں