The news is by your side.

Advertisement

لندن: پولیس کی غلط فہمی نے نوبیاہتا جوڑے کی جان لے لی

لندن: برطانوی پولیس کی نااہلی سے نوبیاہتا جوڑا شادی کے  10 منٹ بعد ہی حادثے میں ہلاک ہوگیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق 19 سالہ پیٹرک اور 18 سالہ شونا شادی کے بعد گھر سے باہر نکلے تو پولیس مشکوک گاڑی سمجھ کر ان کا پیچھا کرنے لگی، جوڑے نے گاڑی دوڑانا چاہی تو آگے جاتے ہی گاڑی حادثے کا شکار ہوگئی۔

اسپتال انتظامیہ کے مطابق پیٹرک اور شونا کو تشویش ناک حالت میں اسپتال لایا گیا تھا جہاں دونوں زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے دم توڑ گئے۔

پیٹرک اور شونا کے اہل خانہ کا کہنا ہے کہ نوجوان جوڑے کی چند لمحے قبل ہی شادی ہوئی تھی دونوں ایک دوسرے سے بہت محبت کرتے تھے۔

مزید پڑھیں: لندن پولیس نے دہشت گردی میں ملوث 3 افراد گرفتارکرلیے

اہل خانہ کے مطابق پیٹرک ایک اچھا شخص تھا اور وہ ویلنٹائن ڈے میں شونا کی چھوٹی بہن سینا میری کی سالگرہ میں شرکت کے لیے آرہے تھے کہ پولیس کی غفلت کے سبب ہلاک ہوگئے۔

پولیس کے مطابق گزشتہ رات 9 بجے کے قریب پولیس افسران ایک رینالٹ پرانی گاڑی کا تعاقب کررہے تھے شبے کی بنیاد پر ان کا پیچھا کیا گیا جس کی سبب حادثہ رونما ہوا۔

لندن پولیس کا کہنا ہے کہ واقعہ انتہائی افسوس ناک ہے، ہر زاوئیے سے تحقیقات کی جائیں گی، شواہد اکٹھے کرلیے گئے ہیں، سی سی ٹی وی فوٹیج بھی منگوائی گئی ہے پولیس اہل کاروں کی نااہلی ثابت ہوئی تو ان کے خلاف کارروائی عمل میں لائی جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں