The news is by your side.

Advertisement

‘میں شادی کے لیے راضی ہوں لیکن وہ نہیں مان رہی’

کراچی: معروف اداکار و میزبان یاسر حسین نے کہا ہے کہ میں شادی کے لیے تیار ہوں لیکن وہ نہیں مان رہی، وہ کون ہے اس کا جواب انہوں نے تاحال نہیں دیا۔

تفصیلات کے مطابق اداکار و میزبان یاسر حسین نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام ’ہر لمحہ پرجوش‘ میں میزبان وسیم بادمی کے معصومانہ سوالات کا سامنا کرتے ہوئے مختلف سوالات کے جوابات دئیے۔

وسیم بادامی نے اقرا عزیز کا نام لیے بغیر جب یہ پوچھا کہ ’وہ جو شادی کے حوالے سے تاثر سے عام لوگوں میں وہ غلط ہے؟ جس کے جواب میں یاسر حسین نے کہا کہ مجھے نہیں معلوم لوگ کیا سوچتے ہیں۔

ایک سوال کے جواب میں یاسر حسین نے کہا کہ ایسا نہیں ہے کہ میں مذاق کروں تو کوئی بات نہیں اگر مجھ سے کوئی مذاق کرے تو میں برا منا لیتا ہوں، ان کا کہنا تھا کہ ہم لوگوں کو تنقید کرنی آتی نہیں ہے ہم بدتمیز ہوجاتے ہیں۔

ہانیہ عامر کے چہرے پر ایکنی کے حوالے سے یاسر حسین نے کمنٹس ’دانے دار‘ کرنے پر یاسر حسین نے کہا کہ ہانیہ میری ابھی بھی اچھی دوست ہے، میں نے ایک مذاق کیا تھا۔

واضح رہے کہ ایک ڈرامے میں بچوں کے جنسی استحصال پر جب اداکار احسن خان کو منفی کردار پر ایوارڈ دیا گیا تو یاسر حسین نے کہا تھا کہ کاش میں بھی ایک بچہ ہوتا، جب ان سے اس بارے میں پوچھا گیا تو انہوں نے کہا کہ میں نے ایسا کچھ نہیں کہا۔

یاسر حسین نے کہا تھا کہ کسی نے مجھ پر غصہ نکالا اور ٹویٹ کردیا اور لوگوں نے اس پر تبصرہ کرنا شروع کردیا تھا۔

ریپڈ فائر کا جواب دیتے ہوئے یاسر حسین نے کہا کہ ہانیہ عامر، عاصم اظہر، اقرا عزیز بہت اچھی اداکارہ ہیں، صبا قمر میری پہلی اداکارہ، حدیقہ کیانی پاپ اسٹار ہیں، ماہر خان سپر اسٹار ہیں۔

انہوں نے کہا کہ شوبز انڈسٹری کے کچھ اداکار بہت سیاسی ہیں اور مجھے دوستوں اور دشمنوں کی پہچان نہیں ہے، عمران عباس کو میں اداکار نہیں مانتا ہوں، اداکار احسن خان کو میزبانی نہیں کرنی چاہئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں