جمعرات, جولائی 25, 2024
اشتہار

ہالی وڈ: بطور ایکسٹرا فلمی دنیا میں قدم رکھنے والے وہ اداکار جو اسٹار بنے

اشتہار

حیرت انگیز

ہالی وڈ میں اپنی بہترین اداکاری کی بدولت شہرت پانے والے کئی فن کار ایسے ہیں جن کے فنی سفر کا آغاز بطور ایکسٹرا ہوا۔ وہ ان فلموں میں ایک یا دو مرتبہ مختصر ترین دورانیے کے لیے ہی پردے پر نظر آئے اور اپنے کیریئر کے آغاز پر متعدد فلموں میں معمولی کردار ادا کیے۔

یہ ہالی وڈ کے چند وہ نام ہیں جنھیں آج دنیا بھر میں‌ پہچانا جاتا ہے اور مداح ان کی ایک جھلک دیکھنے کو بے تاب رہتے ہیں، لیکن فلم کی دنیا میں ان کی آمد بطور ایکسٹرا ہوئی تھی۔

بریڈ پٹ
بریڈ پٹ کو بلاشبہ ان کی شان دار پرفارمنس نے ہالی وڈ اسٹار بنایا اور انھوں نے فلم بینوں کے دل جیتے وہ ایسے آسکر ایوارڈ یافتہ اداکار ہیں جس نے بطور فلم پروڈیوسر بھی قسمت آزمائی امریکی اداکار بریڈ پٹ نے 1987ء میں فلم Less Than Zero سے بطور ایکسٹرا اپنے سفر کا آغاز کیا تھا۔ ہالی وڈ کے اس بڑے اداکار نے اپنی شہرت اور مقبولیت کے اس سفر میں متعدد چھوٹے کردار بھی نبھائے۔

- Advertisement -

رینے زیلویگر
جنوبی کوریا کی فلم ’پیراسائٹ‘ نے 2020ء میں بہترین فلم کا آسکر جیت کر نئی تاریخ رقم کی۔ یہ آسکرز کی تاریخ کا پہلا تھا کہ انگریزی کے علاوہ کسی اور زبان میں بنائی جانے والی فلم نے ’بہترین فلم‘ کا ایوارڈ جیتا۔ اس فلم میں جوڈی گارلینڈ کا کردار رینے زیلویگر نے نبھایا تھا جن کا تعلق امریکہ سے ہے۔ اداکارہ نے فلم پیرا سائٹ کے لیے بہترین اداکارہ کا آسکر ایوارڈ اپنے نام کیا۔ اس سے پہلے رینے Bridget Jones’s اور Jerry Maguire جیسی فلموں میں اپنی لاجواب اداکاری پر ناقدین سے داد سمیٹ چکی تھیں۔ لیکن 1993ء میں اداکارہ نے بطور ایکسٹرا کام شروع کیا تھا۔ معروف اداکارہ کی بطور ایکسٹرا فلم Dazed and Confused تھی۔

سلویسٹر اسٹالون
بطور ایکشن اسٹار فلم کی دنیا میں سلویسٹر اسٹالون کی خوب پذیرائی ہوئی اور وہ نوجوانوں میں خاصے مقبول ہوئے۔ فلم بین اُن کے ایکشن اور اسٹائل کے دیوانے تھے۔ ایکشن فلموں کے اس ہیرو نے بھی متعدد فلموں میں بطور ایکسٹرا کام کیا۔ 1971ء میں فلم Bananas کے اس ایکسٹرا نے بعد میں بھی کئی فلموں میں معمولی کردار ادا کیے اور پھر بطور ایکشن ہیرو ان کی شہرت کا آغاز ہوا۔

رگی- ژان پیج
رگی- ژان پیج (Regé-Jean Page) کو مشہورِ‌ زمانہ نیٹ فلکس کی 2020ء میں ریلیز ہونے والی سیریز Bridgerton نے خوب شہرت دی۔ اداکار نے اس فلم میں ڈیوک آف ہیسٹنگز کا کردار نبھایا، لیکن بطور ایکسٹرا وہ چند سال پہلے اپنا سفر شروع کرچکے تھے۔ اس اداکار کو فلم Harry Potter and The Deathly Hallows: Part 2″ میں شادی کے ایک منظر میں بحیثیت مہمان ایما واٹسن کے پیچھے کھڑے دیکھا جا سکتا ہے۔

انجلینا جولی
آسکر ایوارڈ یافتہ ہالی وڈ اداکارہ انجلینا جولی نے بھی 1982ء میں اپنے والد جون ووئٹ کی فلم Lookin’ to Get Out میں ایکسٹرا کے طور پر کام کیا تھا۔ وہ انتہائی کم عمر تھیں اور بڑے پردے پر پہلی مرتبہ کام کیا تھا۔

میٹ ڈیمن
میٹ ڈیمن امریکی اداکار، فلم پروڈیوسر اور اسکرین رائٹر کے طور پر آج بڑا نام ہیں، لیکن ہالی وڈ میں شہرت اور کام یابیاں سمیٹنے سے پہلے انھوں نے انتہائی معمولی کردار بھی قبول کیے۔ 1988 میں اداکار نے فلم Mystic pizza میں ایکسٹرا کے طور پر کام کیا تھا۔

جونی ڈیپ
ہالی وڈ کے بہترین اور مقبول اداکاروں‌ میں شامل جونی ڈیپ نے 1984ء میں فلم A Nightmare on Elm Street میں بطور ایکسٹرا کام کیا تھا۔ بعد میں انھیں Edward Scissorhands اور Pirates of the Caribbean جیسی فلمیں ملیں جن کی بدولت جونی ڈیپ نے اپنے کیریئر کا عروج دیکھا۔

کیتھرین ہیپ برن
ماضی کی بات کریں تو لیجنڈری کیتھرین ہیپ برن نے 1920ء کی دہائی میں کئی خاموش فلموں میں معمولی اور بعض ثانوی نوعیت کے کردار نبھائے تھے۔ قسمت نے یاوری کی اور ناطق فلموں کی بدولت کیتھرین ہیپ برن کا نام ہالی وڈ کی عظیم ترین اداکاراؤں کی فہرست میں شامل ہوگیا۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں