The news is by your side.

Advertisement

ایشیائی ترقیاتی بینک پاکستان کو ایک کروڑ50  لاکھ ڈالر کا قرضہ فراہم کرے گا

اسلام آباد : ایشیائی ترقیاتی بینک پاکستان کو ایک کروڑ50  لاکھ ڈالر کا قرضہ فراہم کرے گا، قرض کی رقم سے شہری ترقی کے منصوبوں پرکام کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق ایشیائی ترقیاتی بینک نےپاکستان کے لئے قرض کی منظوری دے دی ہے ، قرض کی رقم سے شہروں میں ترقی کے منصوبوں پرکام کیا جائے گا۔

ایشیائی ترقیاتی بینک کی جانب سے جاری اعلامیہ میں کہا گیا بینک نے پاکستان کیلئے ایک کروڑپچاس لاکھ ڈالرکی منظوری دی ہے، یہ قرض پنجاب کے سات شہروں کیلئے دیا گیا، ان شہروں میں بہاولپور، ڈی آئی خان، ملتان، مظفرگڑھ، رحیم یارخان، راولپنڈی اور سرگودھا شامل ہیں۔

اعلامیے کے مطابق اس رقم سے شہروں کی بہتری کے منصوبوں کی بہتر پلاننگ ممکن ہوسکےگی، منصوبوں میں ٹریفک، سالڈویسٹ منیجمنٹ اور صاف پانی کے منصوبے شامل ہیں۔

مزید پڑھیں :ایشیائی ترقیاتی بینک سے 1.3 ارب ڈالر کی رقم موصول

یاد رہے ایشیائی ترقیاتی بینک نے پاکستان کو بجٹ سپورٹ کی مد میں پیسے دینے کا اعلان کیا تھا، جس کے بعد حکومت پاکستان اور ایشیائی ترقیاتی بینک کے مابین 1.3 ارب ڈالر قرض کے معاہدے پر دستخط بھی ہوئے تھے۔

دسمبر 2019 میں ایشیائی ترقیاتی بینک کی جانب سے 1.3 ارب ڈالر کی رقم پاکستان کو موصول ہوئی تھی، یہ رقم پاکستان کی معاشی صورت حال میں بہتری لانے کے لیے دی گئی تھی۔

اے ڈی بی کا کہنا تھا کہ پاکستان کے معاشی استحکام کے لیے امداد جاری رکھی جائے گی، رقم سے پاکستان کو مالی ضروریات پوری کرنے میں مدد ملے گی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں