تازہ ترین

فیض آباد دھرنا : انکوائری کمیشن نے فیض حمید کو کلین چٹ دے دی

پشاور : فیض آباد دھرنا انکوائری کمیشن کی رپورٹ...

حکومت نے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ کردیا

حکومت کی جانب سے پیٹرولیم مصنوعات کی نئی قیمتوں...

سعودی وزیر خارجہ کی قیادت میں اعلیٰ سطح کا وفد پاکستان پہنچ گیا

اسلام آباد: سعودی وزیر خارجہ شہزادہ فیصل بن فرحان...

حکومت کل سے پٹرول مزید کتنا مہنگا کرنے جارہی ہے؟ عوام کے لئے بڑی خبر

راولپنڈی : پیٹرول کی قیمت میں اضافے کا امکان...

نئے قرض کیلئے مذاکرات، آئی ایم ایف نے پاکستان کے لیے خطرے کی گھنٹی بجادی

واشنگٹن : آئی ایم ایف کی منیجنگ ڈائریکٹر کرسٹیلینا...

نیویارک میں ڈکیتی کے دوران جاں بحق ہونے والے پولیس افسر عدید فیاض کی پہلی برسی منائی گئی

نیویارک: نیویارک میں پاکستانی نژاد پولیس افسر عدید فیاض کی پہلی برسی منائی گئی، گزشتہ سال ڈکیتی کی واردات کے دوران عدید فیاض کو قتل کر دیا گیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ سال نیویارک میں ڈکیتی کی وردارت کے دوران جاں بحق ہونے والے نیویارک پولیس کے نوجوان پاکستانی نژاد پولیس افسر عدید فیاض کی برسی کا اہتمام ہوا، جس کا انتظام نیویارک پولیس ڈپارٹمنٹ اور نیویارک پولیس میں موجود پاکستانی پولیس افسران پر مشتمل تنظیم پاکستانی لا انفورسمنٹ سوسائٹی نے کیا۔

اس خصوصی تقریب میں نیویارک پولیس کے اعلیٰ افسران سمیت درجنوں افسران اور کمیونٹی سے بڑی تعداد میں لوگوں نے شرکت کی، جب کہ پاکستانی قونصل جنرل عامر خان بھی خصوصی طور پر شریک ہوئے۔

تقریب کا اغاز تلاوت کلام پاک سے ہوا، اس کے بعد پولیس کے دستے نے روایتی انداز میں سلامی دی، پروگرام میں مرحوم کے معصوم بچے، اہلیہ، والد اور والدہ اور بہن بھائی نے بھی شرکت کی، مرحوم کے والد نے پالس اور نیویارک پولیس کا شکریہ ادا کیا، جنھوں نے ہر مرحلے پر اُن کا ساتھ دیا۔

مرحوم کی اہلیہ نے بھی اپنے مصوم بچوں کے ہمراہ خطاب کرتے ہوئے پولیس ڈپارٹمنٹ اور پالس کے کردار کی تعریف کی، جن کی کوششوں اور تعاون سے عدید کو آن ڈیوٹی شہید ہونے کا درجہ ملا، قونصل جنرل عامر خان کا کہنا تھا کہ انھیں خوشی ہے کہ ہمارے پاکستانی افسران بہترین طریقے سے اپنی ذمہ داری ادا کرتے ہیں۔

عالم دین مقصود احمد قادری نے عدید فیاض کو شہید قرار دیتے ہوئے کہا کہ اپنی اور دوسروں کی جان و مال کی حفاظت کرتے ہوئے جان دینے والا شہید ہوتا ہے، پولیس بینفیشری سوسائٹی کے نمائندے سمیت مختلف پولیس افسران نے بھی خطاب میں عدید فیاض کو خراج تحسین پیش کیا۔

عدید فیاض کو گزشتہ سال ایک شخص نے ڈکیتی کے دوران فائرنگ کر کے شہید کر دیا تھا، پولیس ڈپارٹمنٹ اور پاکستانی لا انفورسمنٹ سوسائٹی کی کوششوں سے مرحوم کو آن ڈیوٹی جاں بحق ہونے کا اسٹیس دلوایا گیا، جس کے بعد مرحوم کے اہل خانہ کو مکان اور دیگر مراعات ملے سکیں گے۔

کمیونٹی نے NYPD کے اس اقدام کو سراہتے ہوئے کہا کہ اس طرح کے اقدامات نوجوانوں میں پولیس فورس جوائن کرنے کی خواہش کو بڑھاتے ہیں، جہان ان کو ایک خاندان کی طرح سمجھا جائے۔

Comments

- Advertisement -