The news is by your side.

Advertisement

ایڈیلیڈ ٹیسٹ: تیسرے دن کا کھیل ختم، پاکستان کے 3 وکٹوں پر 39 رنز

ایڈیلیڈ: پاکستان اور آسٹریلیا کے مابین جاری ٹیسٹ کے تیسرے روز کا کھیل ختم ہو گیا، پاکستان نے کھیل کے اختتام پر 3 وکٹوں پر 39 رنز بنائے۔ پاکستانی ٹیم آسٹریلیا کے خلاف پہلی اننگز میں 302 رنز پر آؤٹ ہو گئی تھی، جس کی وجہ سے ٹیم کو فالو آن کا سامنا کرنا پڑا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان نے آج دوسری اننگز کا آغاز کیا تو ایک بار پھر وکٹیں گرتی چلی گئیں، دو رنز پر امام الحق بغیر کوئی رن بنائے آؤٹ ہو گئے، کھیل کے اختتام پر اسد شفیق 8 اور شان مسعود 14 رنز پر کریز پر کھڑے تھے، آسٹریلیا کو پاکستان پر 248 رنز کی برتری حاصل ہے۔

قبل ازیں، پاکستان نے آسٹریلیا کے خلاف کھیلتے ہوئے پہلی اننگز میں 302 رنز بنائے، یاسر شاہ 113، بابر اعظم 97 رنز بنا کر نمایاں رہے، مچل اسٹارک نے شان دار بولنگ کرتے ہوئے 6 کھلاڑیوں کو پویلین بھیجا، آسٹریلیا کو پاکستان کے خلاف 287 رنز کی برتری حاصل ہے۔

قبل ازیں، ایڈیلیڈ ٹیسٹ میں قومی بلے باز آسٹریلوی بولرز کے سامنے بدستور بے بس نظر آئے، تین ہفتے سے زائد گزارنے کے باوجود بھی پاکستانی ٹیم آسٹریلین کنڈیشنز کو سمجھ نہ سکی، بلے باز جلد بازی میں وکٹیں گنواتے رہے، جب کہ بولرز لائن اور لینتھ کنٹرول کرنے میں ناکام رہے۔

بابر اعظم نروس نائنٹیز کا شکار ہو کر مچل اسٹارک کے ہاتھوں 97 رنز پر آؤٹ ہو گئے اور دوسری سنچری اسکور نہ کر سکے، دوسری طرف یاسر شاہ نے شان دار بیٹنگ کی اور اپنے کیرئیر کی پہلی سنچری بنائی، یہ کارنامہ انجام دینے کے لیے بلے باز نے 192 گیندوں کا سامنا کیا، اور اس دوران انھوں نے 12 چوکے لگائے۔ گزشتہ روز تین وکٹیں لینے والے شاہین آفریدی بغیر کوئی رن بنائے آؤٹ ہوئے۔

یہ بھی پڑھیں:  کینگروز نے پاکستانی بولرز کو رنز کے پہاڑ تلے دبا دیا

بابر اعظم نے یاسر شاہ کے ساتھ مل کر 105 رنز کی شراکت قائم کی، دوسری طرف ایڈیلیڈ ٹیسٹ میں لیگ اسپنر یاسر شاہ نے پاکستانی بلے بازوں کو بیٹنگ کرنا سکھا دیا، یاسر دورہ آسٹریلیا میں سنچری بنانے والے دوسرے پاکستانی بن گئے ہیں۔

پاکستان نے دوسرے روز کا کھیل ختم ہونے پر 6 وکٹوں کے نقصان پر 96 رنز بنائے تھے، بابراعظم 43 اور یاسر شاہ 4 رنز کے ساتھ وکٹ پر موجود تھے جب کہ آسٹریلیا نے اپنی پہلی اننگز 589 رنز بنا کر ڈکلیئر کر دی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں