The news is by your side.

Advertisement

پاک بحریہ کو نا قابل تسخیر بنانے کے لیے کام کر رہے ہیں: نیول چیف

اسلام آباد: پاک بحریہ کے سربراہ ایڈمرل ظفر محمود عباسی کا کہنا ہے کہ پاک بحریہ کو نا قابل تسخیر فورس بنانے کے لیے کام کر رہے ہیں، میری ٹائم سیکیورٹی چیلنجز سے نمٹنے کے لیے تیار ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاک بحریہ کے سربراہ ایڈمرل ظفر محمود عباسی نے اسلام آباد کی نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی میں تقریب میں شرکت کی۔ ترجمان بحریہ کے مطابق سربراہ پاک بحریہ نے کورس کے شرکا اور فیکلٹی ممبران سے خطاب کیا۔

اپنے خطاب میں نیول چیف نے پاکستان بحریہ سے متعلق وژن پر روشنی ڈالی اور پاکستان نیوی کے جاری منصوبوں پر تفصیل سے آگاہی دی۔

نیول چیف کا کہنا تھا کہ پاک بحریہ کو نا قابل تسخیر فورس بنانے کے لیے کام کر رہے ہیں، میری ٹائم سیکیورٹی چیلنجز سے نمٹنے کے لیے تیار ہے، سی پیک اور گوادر بندر گاہ سے بے پناہ سمندری وسائل جڑے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ سی پیک سے ہمیں من حیث القوم استفادے کی ضرورت ہے، وسائل کے حصول اور دنیا پر اپنی بالا دستی قائم کرنے کے لیے ملکوں کے درمیان نئی صف بندیاں ہو رہی ہیں۔ پاکستان کے پاس بیش بہا بحری وسائل موجود ہیں۔ بحری وسائل استعمال کر کے ملکی معیشت کو مضبوط کیا جا سکتا ہے۔

نیول چیف نے کورس کے شرکا کو تاکید کی کہ وہ اپنے مستقبل کی حکمت عملی کے لیے رہنمائی اسلام اور نظریہ پاکستان سے حاصل کریں۔ ’آفیسرز کو چاہیئے کہ وہ اپنے پیشہ وارانہ علم کو قرآن و سنت کی روشنی میں بروئے کار لاتے ہوئے مستقبل کے چیلنجز کا مقابلہ کریں‘۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں