The news is by your side.

Advertisement

افغانستان اور ایران کا بی جے پی رہنماؤں کے گستاخانہ بیان پر سخت رد عمل

کابل/تہران: افغانستان اور ایران نے بی جے پی رہنماؤں کے گستاخانہ بیان پر سخت رد عمل ظاہر کرتے ہوئے مذموم ریمارکس کی شدید مذمت کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق افغانستان کی طالبان حکومت کے ترجمان ذبیح اللہ مجاہد نے بی جے پی رہنماؤں کے گستاخانہ بیان کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ بھارت میں جنونی انتہا پسندوں کو دین اسلام کی توہین کی اجازت نہ دی جائے۔

ذبیح اللہ مجاہد نے بھارتی حکومت سے مطالبہ کیا کہ ایسے جنونی انتہا پسندوں کو مسلمانوں کے جذبات کو مشتعل کرنے کی بھی اجازت نہ دی جائے۔

ایران کی جانب سے بھی بی جے پی رہنماؤں کے گستاخانہ بیان کی شدید مذمت کی گئی ہے، ایرانی وزارت خارجہ کا کہنا ہے کہ بھارتی سفیر کو دفترِ خارجہ بلا کر احتجاج ریکارڈ کرایا گیا۔

واضح رہے کہ مودی کا بھارت مسلمانوں کے لیے خطرناک خطہ بن چکا ہے، انتہا پسند مذہب کو کھلے عام سیاست میں بطور ہتھیار استعمال کر رہے ہیں۔

بھارتی انتہا پسند جماعت بی جے پی کے رہنما بے لگام ہو چکے ہیں، بی جے پی کی ترجمان نوپور شرما کی جانب سے گستاخانہ بیان دیا گیا، جس پر عرب ممالک میں نوپور شرما اور بھارت کے خلاف شدید احتجاج شروع ہو گیا ہے، مختلف عرب ممالک نے بھارتی مصنوعات کا بائیکاٹ کر دیا۔

عمان کے مفتی اعظم کی جانب سے بھارت کے بائیکاٹ کا اعلان کیا گیا ہے، کویت میں بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی کی تصاویر کوڑا دن پر لگا دی گئیں، ادھر بی جے پی نے عرب ممالک کے احتجاج کے بعد نوپور شرما کی رکنیت معطل کر دی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں