طالبان مذاکرات، افغان حکام کا اعلیٰ سطح وفد ابوظہبی پہنچ گیا، طالبان رہنماؤں سے ملاقات ہوگی
The news is by your side.

Advertisement

طالبان سے مذاکرات، افغان حکام کا اعلیٰ سطح وفد ابوظہبی پہنچ گیا

ابوظہبی: افغانستان میں جنگ کے خاتمے اور قیامِ امن کے لیے افغان حکومتی وفد متحدہ عرب امارات پہنچ گیا جہاں وہ طالبان رہنماؤں سے مذاکرات کرے گا۔

تفصیلات کے مطابق طالبان سے مذاکرات کے لیے امریکی وفد بھی ابوظہبی میں موجود ہے، پاکستان نے اس مذاکرات میں مرکزی کردار ادا کیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق افغان حکام کی مذاکراتی ٹیم ابوظہبی پہنچ گئی ہے جو طالبان کے وفد کے ساتھ مذاکرات میں شرکت کرے گی اور فریقین کے درمیان براہ راست ملاقات کی راہ ہموار کرے گی۔

دوسری جانب طالبان نے افغان حکام سے ملاقات کے لیے اپنی رضا مندی کا اظہار نہیں کیا، جبکہ ماضی میں طالبان افغان حکومت سے بات چیت سے انکاری رہا ہے۔

طالبان مذاکرات سے متعلق پاکستانی حکومت کے تعاون کا خیر مقدم کرتے ہیں: امریکا

طالبان کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ انہوں نے پیر کے روز خصوصی امریکی مندوب زلمے خلیل زاد کے ساتھ ملاقات اور ابتدائی بات چیت کی ہے اور یہ کہ مذاکرات کا یہ سلسلہ جاری رہے گا۔

خیال رہے کہ دو روز قبل امریکی حکام نے کہا تھا کہ افغانستان میں طالبان سے مذاکرات کے حوالے سے پاکستانی حکومت کی کاوشوں کا خیر مقدم کرتے ہیں۔

واضح رہے کہ رواں ماہ کے آغاز میں امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے وزیراعظم عمران خان کو خط ارسال کیا تھا، خط میں امریکی صدر نے طالبان کو مذاکرات کی میز پر لانے کے لیے پاکستان سے مدد مانگ تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں