The news is by your side.

Advertisement

دعا زہرا اورنمرہ کاظمی کے بعد پسند کی شادی کرنے والی سونیا کا کیس بھی سامنے آگیا

کراچی : دعا زہرا، نمرہ کاظمی کے بعد سونیا نے بھی بے نظیر آباد کے منصوربگھیو سے شادی کرلی، جس پر سونیا کے والد نے لڑکے کے خلاف اغوا کا مقدمہ درج کروا دیا۔

تفصیلات کے مطابق سندھ ہائی کورٹ میں دعا زہرا، نمرہ کاظمی کے بعد سونیا کا کیس سامنے آگیا ، نوشہرہ کی سونیا نے بے نظیر آباد کے منصوربگھیو سے شادی کرلی۔

دوران سماعت سونیاکےاہل خانہ بھی پہنچ گئے، سونیا کی جانب سے درخواست پر سماعت میں وکیل نے کہا کہ سونیا کے والد نے لڑکے کے خلاف اغوا کا مقدمہ درج کروا دیا ہے، جس پر عدالت نے سونیا سے استفسار کیا کیاآپ نےپسند کی شادی کی یااغوا کیا گیا؟

دوران سماعت سونیاکےاہل خانہ بھی پہنچ گئے، وکیل نے کہا کہ سونیا کے والد نے لڑکے کے خلاف اغوا کا مقدمہ درج کروا دیا ہے، جس پر عدالت نے سونیا سے استفسار کیا کیاآپ نےپسند کی شادی کی یااغوا کیا گیا؟

سونیا نے عدالت میں کہا کہ میں نے منصوربگھیو سے پسند کی شادی کی، میری ایک ایپ پرمنصوربگھیو سے دوستی ہوئی ، میرے گھر والے اب مجھے قتل کرنا چاہتے ہیں۔

جسٹس محمداقبال کلہوڑو کا کہنا تھا کہ یہ کیاہو رہا ہے،سنا ہےکوئی پپ جی گیم ہے، دعا زہرا،نمرہ کیس میں بھی یہی اطلاعات ملیں۔

جس پر وکیل نے بتایا کہ نہیں سر،ان کی دوستی دوسری ایپ پرہوئی، بعد ازاں عدالت نےمنصوربگھیو کی 50ہزارکےعوض ضمانت منظورکرلی اور سونیا کو منصور بگھیو کے ساتھ جانےکی بھی اجازت دے دی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں