The news is by your side.

Advertisement

’جلن‘ کے اختتام پر اریبہ حبیب کی پوسٹ وائرل

کراچی: اے آر وائی ڈیجیٹل کا ڈرامہ سیریل ’جلن‘ اختتام پذیر ہوگیا ، ڈرامے کے اختتام پر مرکزی کردار ادا کرنے والی اداکارہ اریبہ حبیب( مشا) نے پوسٹ شیئر کی جو وائرل ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق ڈرامہ سیریل جلن میں مشا کا مثبت کردار نبھا کر مداحوں کے دلوں میں گھر کرنے والی اداکارہ اریبہ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر خوبصورت تصویر شیئر کی جس میں ان کے چہرے پر مسکراہٹ نمایاں ہے۔

اریبہ نے تصویر کے ساتھ کیپشن میں شعر لکھا جس کے الفاظ کچھ یوں ہیں۔۔۔۔

’’اچھا چلتا ہوں دعاؤں میں یاد رکھنا

میرے ذکر کا زباں پہ سواد رکھنا‘‘

اداکارہ نے جلن ڈرامے کا ہیش ٹیگ استعمال کرتے ہوئے اداکاری کو پسند کرنے اور انہیں سپورٹ کرنے پر مداحوں کا شکریہ ادا کیا۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Areeba Habib (@imareebahabib)

اداکارہ کی جانب سے دو گھنٹے قبل یہ پوسٹ شیئر کی جسے 30 ہزار سے زائد مداحوں نے پسند کیا اور ڈرامے میں اریبہ کی اداکاری کی تعریف کی اور مستقبل میں ان کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

واضح رہے کہ جلن ڈرامے اختتام پذیر ہوگیا، آخری قسط میں نشا ٹریفک حادثے میں جھلس کر زخمی ہوجاتی ہے اور ا س کا چہرہ بری طرح متاثر ہوتا ہے جبکہ میشا کو چھوڑ کر نشا نے شاد ی کرنے والے اصفی کا انتقال ہوجاتا ہے۔

اصفی کی موت پر اس کی بہن (نادیہ حسین) کہتی ہے کہ چلو مرنے کے بعد تم دونوں پھر مل گئے اب تمہیں کوئی جدا نہیں کرسکتاجبکہ نشا حادثے کے بعد گھر نہیں جاتی اور کسی دوسری جگہ منتقل ہوتی ہے جہاں اسے کوئی پوچھنے والا نہیں ہوتا اور خواتین اس پر طنز کرتے ہوئے اس کا ماضی دوسروں کو بتارہی ہوتی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں