The news is by your side.

Advertisement

وزیرداخلہ احسن اقبال کا دوسرا آپریشن بھی مکمل‘ آئی سی یومنتقل

لاہور: وفاقی وزیرداخلہ احسن اقبال کا دوسرا آپریشن بھی کامیابی سے مکمل ہوگیا جس کے بعد انہیں آپریشن تھیٹرسے آئی سی یو میں شفت کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور کے سروسز اسپتال میں وزیرداخلہ احسن اقبال کے بازو کا دوسرا آپریشن کیا گیا، وزیرداخلہ کی کی کہنی اورکندھے کے درمیان فریکچرموجود تھا۔

احسن اقبال کا دوسرا آپریشن مکمل ہونے کے بعد انہیں آپریشن تھیٹرسے آئی سی یو میں منتقل کردیا گیا ہے، وزیرداخلہ چند گھنٹوں میں ہوش میں آجائیں گے۔

وزیرداخلہ کا پہلا آپریشن پیٹ جبکہ دوسرا آپریشن بازو کا کیا گیا، ڈاکٹر کا کہنا ہے کہ احسن اقبال کے پیٹ میں موجود گولی کو نکالنے کی ضرورت نہیں ہے۔


احمد اقبال کا ویڈیو پیغام

وفاقی وزیرداخلہ احسن اقبال کے بیٹے احمد اقبال نے ویڈیو پیغام میں بتایا کہ اللہ تعالیٰ کا شکر ہے والد صاحب کی حالت اب خطرے سے باہر ہے، اللہ تعالیٰ کے فضل وکرم سے والد صاحب کی جان بچی اورمحفوظ رہے۔

احمد اقبال نے نے ویڈیو پیغام میں کہا کہ سب سے درخواست ہے احسن اقبال صاحب کوخصوصی دعاؤں میں یاد رکھیں۔


وزیرداخلہ پرحملہ‘ابتدائی تحقیقاتی رپورٹ چیف سیکریٹری پنجاب کوارسال

دوسری جانب وفاقی وزیرداخلہ احسن اقبال پر حملے کی ابتدائی تحقیقاتی رپورٹ چیف سیکریٹری پنجاب کو ارسال کردی گئی جس میں بتایا گیا ہے کہ حملہ آور نے احسن اقبال کے ارد گرد رش کا فائدہ اٹھا کر گولی چلائی۔


وزیر داخلہ احسن اقبال قاتلانہ حملے میں زخمی

یاد رہے کہ گزشتہ روز وفاقی وزیرداخلہ احسن اقبال پر نارروال میں کانرمیٹنگ کے بعد فائرنگ کی گئی تھی جس کے نتیجے میں وہ زخمی ہوگئے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک’پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں