The news is by your side.

Advertisement

کراچی پولیس کرکٹ میچوں کی میزبانی کے لیے تیار ہے: ڈاکٹر امیر شیخ

کراچی: پاکستان میں پی ایس ایل کے آٹھوں میچز کی کراچی منتقلی کے فیصلے کے بعد کراچی پولیس نے اہم اجلاس طلب کر لیا، جس میں سیکورٹی کا ایک بار پھر جائزہ لیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق پی ایس ایل کے میچز کی کراچی منتقلی کے بعد کراچی پولیس بھی پوری طرح تیاریوں میں لگ گئی ہے، میچز اور کھلاڑیوں کی سیکورٹی کے لیے اقدامات کیے جا رہے ہیں۔

ایڈیشنل آئی جی کراچی پولیس ڈاکٹر امیر شیخ نے اس سلسلے میں ہیڈ کوارٹر ز میں منعقد ہونے والے اجلاس کی صدارت کی، میٹنگ میں شریک تمام متعلقہ افسران نے ایڈیشنل آئی جی کراچی کو بریفنگ دی۔

ڈاکٹر امیر شیخ نے کہا کہ میچز کراچی منتقل ہونے سے پولیس کی ذمے داریاں بڑھ گئی ہیں، پاکستان سپر لیگ فور کے لیے بھرپور سیکورٹی اقدامات کر رہے ہیں۔

ایڈیشنل آئی جی کا کہنا تھا کہ میچز کی سیکورٹی پر پولیس پہلے ہی کنٹی جینسی پلان بنا چکی ہے، اب مزید میچز کی منتقلی کے بعد سیکورٹی کا پھر جائزہ لیا جا رہا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  پاکستان سپر لیگ کی ٹیموں کی کراچی آمد سے متعلق شیڈول جاری

اے آئی جی امیر شیخ نے کہا کہ کراچی پولیس کرکٹ میچوں کی میزبانی کے لیے پوری طرح تیار ہے۔

واضح رہے کہ پی ایس ایل سیزن فور کی ٹیموں کی کراچی آمد سے متعلق شیڈول جاری کر دیا گیا ہے جس کے مطابق کراچی کنگز کی ٹیم 6 مارچ کو ای کے 606 کے ذریعے کراچی پہنچے گی، پشاور زلمی کی ٹیم بھی 6 مارچ کو ای کے 604 کے ذریعے دبئی سے کراچی پہنچے گی، کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی ٹیم 9 مارچ کو ای کے 602 کے ذریعے کراچی پہنچے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں