The news is by your side.

یو اے ای کی ایئرلائن نے اہم سنگ میل عبور کرلیا

ایئر عربیہ ابوظبی نے اپنے کاروبار کو وسعت دیتے ہوئے کویت کے لئے براہ راست روٹ شروع کرنے کا اعلان کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایئر عربیہ ابوظبی نے ابوظبی سے کویت شہر تک اپنا نئے روٹ شروع کرنے کا اعلان کردیا ہے، نئی براہ راست پروازیں رواں سال اکتیس اکتوبر چلائی جائیں گی۔

اس تاریخی موقع پر ایئر عربیہ گروپ کے چیف ایگزیکٹو آفیسر عادل العلی نے کہا کہ ہمیں ابوظبی انٹر نیشنل ایئرپورٹ سے اپنے بڑھتے ہوئے نیٹ ورک میں کویت کا خیر مقدم کرتے ہوئے خوشی محسوس ہورہی ہے، کویت سٹی کو ائیر عربیہ ابوظبی کے نیٹ ورک میں شامل کرنا ہمارے اس عزم کی عکاسی کرتا ہے کہ ہم ٹریول سپورٹ کے لئے ہمہ وقت تیار ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ایئر عربیہ کو پاکستان کے دو شہروں کے لیے 4 پروازوں کی اجازت

انہوں نے کہا کہ ابوظبی کا شعبہ سیاحت اہنے صارفین کو دونوں شہروں کے درمیان سفر کرنے کے لئے ایک نیا اور سستا آپشن فراہم کررہا ہے۔

عادل العلی کا مزید کہنا تھا کہ صارفین اب ابوظی اور کویت کے درمیان چلنے والی براہ راست پروازوں کے ٹکٹس کو ائیرعربیہ کی ویب سائٹ اور کال سینٹر پر جاکر یا ٹریول ایجنسی کے زریعے بک کرایا جاسکتا ہے۔

واضح رہے کہ دو ہزار بیس کے بعد ائیر عربیہ ابوظبی نے پورے خطے میں کم وبیش 36 نئے روٹس تک اپنے کاروبار کو وسعت دی ہے، جن میں کویت،بیروت،مصر، بحرین، آذربائیجان، بھارت، بنگلادیش، ترکی، نیپال، بھوٹان، سوڈان، پاکستان، عمان، بوسنیا اور دیگر ممالک شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں