The news is by your side.

Advertisement

کویت: مسافروں کی تعداد کم کرنے کا فیصلہ، مسافر اور ایئر لائنز شدید مشکلات کا شکار

کویت سٹی: کویت کی سول ایوی ایشن کی جانب سے مسافروں کی تعداد کو کم کرنے کے فیصلے سے مسافر اور ایئر لائنز شدید مشکلات کا شکار ہوگئے ہیں۔

کویتی میڈیا کے مطابق اتوار سے کویت کے بین الاقوامی فضائی اڈے پر آنے والے مسافروں کی تعداد کو کم کر کے 1 ہزار تک محدود کرنے کے اچانک فیصلے نے نہ صرف مسافروں کو الجھن کا شکار بنا دیا بلکہ ایئر لائنز اور ٹریول آپریٹرز بھی شدید مشکلات سے دو چار ہوگئے۔

کویت ایوی ایشن ذرائع کے مطابق اس فیصلے سے 21 ہزار ایسے مسافر متاثر ہوں گے جنہوں نے فیصلہ آنے سے قبل اپنے ٹکٹ خرید لیے تھے۔

مقامی اخبار کی رپورٹ کے مطابق جمعے کے روز جمعے اور ہفتے کی پروازوں کے لیے ٹکٹس کی طلب میں اضافہ ہوگیا تھا جس نے ٹکٹوں کی قیمت میں 300 فیصد اضافہ کردیا تھا۔

قریبی ممالک کے لیے کچھ ٹکٹ 500 دینار سے بھی تجاوز کر گئے تھے۔

ذرائع کے مطابق ایئر لائنز اور ٹریول ایجنٹس نے اپنی پروازوں کو نئی ضروریات کے مطابق دوبارہ طے کرنا شروع کردیا ہے، اس سے قبل اگر ایئر لائنز کویت ایئرپورٹ پر روزانہ 3 پروازیں آپریٹ کر رہی تھیں تو اب 2 پروازیں منسوخ کر کے صرف ایک پرواز کی اجازت دی گئی ہے۔

ذرائع کے مطابق کویت جانے والے مسافروں میں اچانک 80 فیصد کمی کرنا سفر و سیاحت کی کمپنیوں اور ایئر لائنز کے لیے مکمل تباہی ہے، اس سے ایئر لائن کی ایندھن کی قیمت بھی پوری نہیں ہوگی جبکہ مسافر بھی نہایت مہنگے ٹکٹس استطاعت نہ ہونے کے باعث خرید نہیں سکیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں