اعتزاز احسن کا نام تحریکِ انصاف نے دیا، خورشید شاہ کا دعویٰ، فواد چوہدری کی تردید -
The news is by your side.

Advertisement

اعتزاز احسن کا نام تحریکِ انصاف نے دیا، خورشید شاہ کا دعویٰ، فواد چوہدری کی تردید

اسلام آباد: پاکستان پیپلز پارٹی کے صدارتی امیدوار اعتزاز احسن کے حوالے سے نیا تنازعہ اٹھ گیا ہے، خورشید نے دعویٰ کیا ہے کہ ان کا نام پی ٹی آئی نے دیا، فواد چوہدری نے اس کی تردید کر دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق صدارتی امیدوار اعتزاز احسن کی نامزدگی پر پیپلز پارٹی اور تحریکِ انصاف میں نیا تنازعہ اٹھ گیا، خورشید شاہ نے دعویٰ کر دیا ہے کہ ان کے امیدوار کا نام پی ٹی آئی نے دیا۔

وفاقی وزیرِ اطلاعات فواد چوہدری نے اس کی تردید کرتے ہوئے کہا ہے ’خورشید شاہ کے بیان پر تعجب ہے، پی ٹی آئی امیدوار عارف علوی کی کام یابی واضح ہے۔‘

پی پی کے سینئر رہنما خورشید شاہ کے بیان کے ردِ عمل میں فواد چوہدری نے صدارتی امیدوار کو مقابلے سے دور رہنے کا مشورہ دے دیا، کہا ’اعتزاز احسن سے گزارش ہے کہ وہ صدارتی امیدوار کی دوڑ میں شامل نہ ہوں۔‘


کاغذات نامزدگی منظور، عارف علوی، اعتزاز احسن اور مولانا فضل الرحمٰن مدمقابل


وزیرِ اطلاعات نے مخالفین پر واضح کرتے ہوئے کہا کہ کسی امیدوار کے ہونے سے عارف علوی کی کام یابی پر کوئی فرق نہیں پڑے گا، ان کی کام یابی واضح ہے۔

واضح رہے کہ خورشید شاہ نے دعویٰ کیا ہے کہ فواد چوہدری اسمبلی میں ان سے راجہ پرویز اشرف کی موجودگی میں ملے اور کہا کہ مشترکہ امیدوار لاتے ہیں، اس کے بعد اعتزاز احسن کا نام خود فواد چوہدری نے دیا اور اس پر راجہ پرویز کو گواہ بنایا گیا، لیکن پھر انھوں نے اس سے یوٹرن لے لیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں