The news is by your side.

Advertisement

علیم خان اور نواز شریف کی خفیہ ملاقات ، بڑا انکشاف سامنے آگیا

لاہور : پی ٹی آئی کے ناراض رہنما علیم خان کے لندن جانے سے قبل شہباز شریف سے ملاقات کا انکشاف سامنے آیا، ملاقات شہباز شریف نے نواز شریف کی علیم خان سے ٹیلی فون پربات کرائی تھی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان کے سیاسی محاذ پر ہل چل مچی ہوئی ، ایسی صورتحال میں ایک انکشاف سامنے آیا ، ذرائع کا کہنا ہے کہ پی ٹی آئی کے ناراض رہنما علیم خان نے لندن جانے سے قبل شہباز شریف سے ملاقات کی۔

ذرائع نے بتایا کہ علیم خان اور شہبازشریف کی ملاقات لندن جانے سے ایک روز قبل مشترکہ دوست کےگھر پر ہوئی، ملاقات دن ایک بجے سے 3بجے کے درمیان ملاقات کی گئی۔

دوران ملاقات شہباز شریف نے نواز شریف کی علیم خان سے ٹیلی فون پربات کرائی اور ملاقات کا گرین سگنل ملنے کے بعد علیم خان لندن روانہ ہوئے۔

یاد رہے پی ٹی ائی کےناراض ایم پی اے عبدالعلیم خان نے لندن میں مسلم لیگ نون کےقائد نوازشریف سے خفیہ ملاقات کی تھی ، ملاقات کےلیے علیم خان کو میاں صاحب کےگھر کے عقبی درازے سے داخل کروایا گیا۔

دونوں رہنماؤں نے پنجاب میں جوڑ توڑ اور ائندہ کےانتخابات پر بات چیت کی ، اس ملاقات میں علیم خان کے دوست اورنون لیگ پنجاب کےصدر راناثناٗ اللہ کا اہم کردار رہا۔

یاد رہے اس سے قبل علیم خان پی ٹی آئی کے مختلف ارکان پنجاب اسمبلی کو فون کرکے یہ کہہ چکے تھے کہ وہ لندن میں نوازشریف سے ملکر ائندہ انتخابات میں نون لیگ کی ٹکٹوں کی گارنٹی لیکر آئیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں