The news is by your side.

Advertisement

جب غریب کا پیسہ کھایا جا رہا تھا اس وقت زرداری کا دل کیوں نہیں دکھا؟ علی زیدی

اسلام آباد: وفاقی وزیر برائے بحری امور علی زیدی کا کہنا ہے کہ آصف زرداری آپ کہتے ہیں غریب کا حق مارا جاتا ہے تو مجھے دکھ ہوتا ہے، جب غریب کا پیسہ کھایا جا رہا تھا اس وقت دل کیوں نہیں دکھا؟

تفصیلات کے مطابق وزیر برائے بحری امور علی زیدی کا کہنا ہے کہ خرم شیر زمان نے آصف زرداری کے خلاف ریفرنس دائر کیا، 2004 سے آج تک جتنی جائیدادیں فروخت ہوئیں ان کی تفصیل موجود ہے۔

انہوں نے کہا کہ اپارٹمنٹ آصف زرداری کے نام پر ہے وہ پھنس گئے ہیں، ایک دور میں سیب کا مربہ گھوڑوں کو کھلایا جاتا تھا۔ ’حد تو یہ ہے کہ کتوں کا کھانا بھی کمپنی کے کھاتے میں ڈالا گیا‘۔

علی زیدی نے کہا کہ سندھ بینک سے جتنا قرضہ لیا گیا اتنا تو اس کے پاس پیڈ اپ کیپٹل نہیں۔ اومنی اور زرداری گروپ کے تمام اثاثے ضبط کرنے کی ہدایت کی گئی ہے۔ ’میری درخواست ہے کہ اثاثے ان کے ہاتھ سے لیے جائیں لیکن چلائے جائیں، سپریم کورٹ سے اپیل ہے شوگر ملوں میں جانے والے کسانوں کا خیال کیا جائے‘۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ دو سال سے سندھ میں 3 جے آئی ٹیز پر دھکے کھا رہے ہیں۔ یہ بہت اہم ہے کہ ان جے آئی ٹیز کی رپورٹ میں کیا لکھا ہے۔ عذیر بلوچ، نثار مورائی اور سانحہ بلدیہ کی رپورٹ عام کرنے کا مطالبہ کیا۔

انہوں نے کہا کہ 2 سال سے ہائیکورٹ میں 3 جے آئی ٹیز پبلک کرنے پر سماعت ہو رہی ہے۔ چیف جسٹس از خود نوٹس لیں کن لوگوں نے کن کے ناموں پر قتل کیے۔ آصف زرداری آپ کہتے ہیں غریب کا حق مارا جاتا ہے تو مجھے دکھ ہوتا ہے، ذرا پوچھیں اپنے پارٹنر حسین لوائی اور عبد المجید سے، غریب کا پیسہ کھایا جا رہا تھا اس وقت دل کیوں نہیں دکھا‘؟

علی زیدی نے نواز شریف کے بارے میں کہا کہ ان کا یوٹرن راؤنڈ اباؤٹ ہے، خواجہ سعد رفیق کو اب آصف زرداری پر ترس آرہا ہے۔

انہوں نے کہا کہ آج بھی سندھ کے بہت سے ایم پی ایز مجھ سے رابطے میں ہیں، ایم پی ایز سے کہتا ہوں ڈریں نہیں، زرداری کے خوف سے نکلیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں