The news is by your side.

علیزے شاہ کی ٹک ٹاک ویڈیو وائرل

کراچی: پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری کی معروف اداکارہ علیزے شاہ کی ٹک ٹاک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

شوبز شخصیات کی جانب سے مداحوں کے ساتھ وقتاً فوقتاً رابطے میں رہنے کے لیے سماجی رابطے کی ویب سائٹس پر تصاویر اور ویڈیوز شیئر کی جاتی ہیں جن کا مقصد مداحوں کے ساتھ اپنی زندگی کے خوبصورت لمحات کو شیئر کرنا ہوتا ہے، مداح بھی اپنے پسندیدہ فنکار کے بارے میں جاننے کے لیے بے چین رہتے ہیں۔

پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری کی معروف اداکارہ علیزے شاہ نے فوٹو اور ویڈیو شیئرنگ ایپ انسٹاگرام پر اپنی ٹک ٹاک ویڈیو شیئر کی جو وائرل ہوگئی۔

علیزے شاہ ویڈیو میں بھارتی گانے ’دل کا دریا‘ پر اداکاری کرتی نظر آرہی ہیں اور یہ گانا ایک بچے کی آواز میں ہے جو گزشتہ دنوں ٹک ٹاک پر وائرل ہوا تھا جس کے بعد نامور ٹک ٹاک اسٹارز نے بھی بچے کی آواز پر ویڈیوز بنائیں۔

اداکارہ نے اپنی پوسٹ کے کیپشن میں گانے کا عنوان ’دل کا دریا‘ لکھا۔

View this post on Instagram

Dil ka daryaaaaaaaa 😫 🐰🐣

A post shared by Alizeh Shah (@alizehshahofficial) on

انسٹاگرام پر علیزے شاہ کی اس ویڈیو پر تین دن میں 4 لاکھ سے زائد ویوز آچکے ہیں جبکہ ٹک ٹاک پر اس ویڈیو کو دو لاکھ سے زائد صارفین لائک کرچکے ہیں۔

واضح رہے کہ علیزے شاہ کے ٹک ٹاک پر 10 لاکھ سے زائد فالوورز ہیں جبکہ انسٹاگرام پر انہیں 20 لاکھ سے زائد صارفین فالو کررہے ہیں۔

یاد رہے کہ علیزے شاہ اے آر وائی ڈیجیٹل کے ڈرامے ’میرا دل میرا دشمن‘ میں مرکزی کردار ادا کررہی ہیں، ڈرامے کی دیگر کاسٹ میں یاسر نواز، نعمان سمیع ودیگر شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں