The news is by your side.

Advertisement

گھر کے سوئمنگ پول میں خوفناک مگرمچھ کیسے آگیا؟

فلوریڈا : امریکی ریاست میں ایک گھر کے سوئمنگ پول میں مگرمچھ آگیا، گھر کے مکین اس خوفناک جانور کو پانی میں تیرتا دیکھ کر خوفزدہ ہوگئے۔

ہمیشہ یاد رکھیں کہ جب آپ اپنے سوئمنگ پول میں نہانے کیلئے اتریں تو اس بات کی تصدیق کرلیں کہ پول کے اندر کوئی خطرناک قسم کی چیز یا جانور موجود نہ ہو تاکہ کسی بھی مصیبت سے محفوظ رہ سکیں۔

گولف کورس ہوں یا رہائشی گھر، سڑکیں ہوں یا پارکنگ ایریا، امریکا میں مگرمچھ کہیں بھی داخل ہونے سے نہیں گھبراتے۔

ایسا ہی ایک واقعہ امریکی ریاست فلوریڈا میں پیش آیا جہاں گھر کے مکینوں نے صبح سویرے اپنے سوئمنگ پول میں ایک خوفناک مگر مچھ کو تیرتے ہوئے دیکھا۔

سوئمنگ پول میں10فٹ لمبے 249 کلو وزنی دیوہیکل مگر مچھ کو ڈُبکیاں لگاتا دیکھ کر اہلخانہ کی چیخیں نکل گئیں، مکینوں نے فوری طور پولیس اور متعلقہ محکمے کو اطلاع دی۔

Nearly 11-foot-long alligator takes a dip in a Florida familys swimming pool  Image courtesy Charlotte County Sheriffs Office

امدادی ٹیم نے کافی دیر تگ و دو کے بعد مگر مچھ کو قابو کرکے باہر نکالا، شارلٹ کاؤنٹی شیرف آفس نے اپنے فیس بک اکاؤنٹ پر مگرمچھ کی تیراکی اور اس خطرناک جانور کو پکڑنے کی کوشش کرنے والے اہلکاروں کی تصاویر شیئر کیں۔

یاد رہے کہ محکمہ پولیس کی جانب سے پکڑے جانے والے مگرمچھ کو کسی تالاب یا کسی بھی مقام پر چھوڑے جانے سے متعلق کوئی اور اپ ڈیٹ شیئر نہیں کی گئی ہے۔

اس سے قبل بھی جنوبی کیرولائنا میں پولیس نے افسران کی ایک ویڈیو شیئر کی تھی جو ایک مگرمچھ کو پکڑنے کی کوشش رہے تھے جسے ایک اسکول کے باہر ٹہلتے ہوئے دیکھا گیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں