site
stats
حیرت انگیز

برطانیہ کے افق پر عجیب و غریب بادل

لندن: برطانیہ کے آسمان کے پرعجیب وغریب بادل لوگوں کی توجہ کا مرکز بن گئے، جن کے بارے میں‌ لوگوں نے مختلف قیاس آرائیاں کررہے ہیں.

تفصیلات کے مطابق عالمی یوم موسمیات کے موقع پرمانچسٹر فلکیاتی سوسائٹی نے آسمان پرنمودارہونے والے دلفریب بادلوں کی تصاویر جاری کی. جن کے متعلق کہا جارہا ہے کہ یہ کسی نادیدہ طاقتورہستی کے ہاتھ اورپاؤں ہیں۔ ان تصاویر کو مختلف ویب سائٹس پر ٹھنڈے موسم کے ’ہیلو‘ کا عنوان دے کراپلوڈ کیا گیا۔

hands

تصاویرمیں مناظر کی عکس بندی غروب آفتاب سے قبل کی گئی ہے جس میں ایک ہاتھ اورایک پاؤں نظر آرہا ہے، جس کے بابت مختلف قیاس آرائیاں کی جارہی ہیں، کچھ کمزورعقیدہ لوگ بادلوں کی ان اشکال کو معاذ اللہ پروردگاردوعالم کے ہاتھ و پاؤں قرار دے رہے ہیں.

foot

دوسری جانب ماہرین فلکیات کا کہنا ہے کہ اکثر اچھے موسم میں اس قسم کے مناظر دیکھنے میں آتے ہیں، انہوں نے مزید کہا کہ یہ آنے والے ٹھنڈے موسم کی علامت ہے.

خیال رہے کہ عالمی یومِ موسمیات پر ہرسال اقوام متحدہ کے خصوصی ادارے عالمی موسمیاتی تنظیم کے زیرِاہتمام 23 مارچ کو منایا جاتا ہے، 1987 میں موسمیات کا عالمی کنونشن معرض وجود میں آیا اورپھرعالمی موسمیاتی تنظیم کا قیام عمل میں آیا۔ اسی لیے 23 مارچ موسمیات کے عالمی دن کے طورپرتمام دنیا میں منایا جاتا ہے.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top