The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کے لیے نامزد امریکی سفیر ڈونلڈ بلوم نے حلف اٹھا لیا

واشنگٹن: پاکستان کے لیے امریکا کے نامزد سفیر ڈونلڈ بلوم نے عہدے کا حلف اٹھا لیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان میں امریکا کے نامزد سفیر ڈونلڈ بلوم نے حلف اٹھا لیا ہے، وہ جلد دارالحکومت اسلام آباد پہنچیں گے۔

امریکی محکمہ خارجہ نے ایک بیان میں کہا ہے کہ پاکستان اور امریکا مختلف شعبوں میں مضبوط شراکت داری چاہتے ہیں، اور صحت، تجارت، سرمایہ کاری، صاف ماحول پر باہمی تعاون کے خواہاں ہیں۔

ڈپٹی سیکریٹری اسٹیٹ نے ٹویٹر اکاؤنٹ پر حلف کی تصویر شیئر کرتے ہوئے کہا کہ سفیر ڈونلڈ اے بلوم کو پاکستان میں امریکی سفیر کی حیثیت سے حلف دلانے کا اعزاز حاصل ہوا، سفیر بلوم امریکا اور پاکستان کے 75 سالہ تعلقات کو استوار کرنے کے لیے ایک شان دار انتخاب ہیں، اور ہم اس اہم عہدے کی تصدیق پر سینیٹ کا شکریہ ادا کرتے ہیں۔

نئے سفیر ڈونلڈ بلوم نے عہدے کا حلف اٹھانے کے بعد کہا کہ کرونا وبا سے لے کر موسمیاتی تبدیلی تک پاکستان کا تعاون قابل تعریف ہے، دونوں ممالک کے درمیان شراکت داری اور تعاون کو مزید فروغ دیں گے۔

ڈونلڈ بلوم کا کہنا تھا کہ ان کے لیے پاک امریکا تعلقات کے 75 ویں سال کے موقع پر عہدہ سنبھالنا اعزاز کا باعث ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ برس اکتوبر میں امریکی صدر جو بائیڈن نے تین برس بعد پاکستان کے لیے سینیئر سفارت کار ڈونلڈ بلوم کو نیا امریکی سفیر نامزد کیا تھا، ان کی تعیناتی سے پہلے سینیٹ کی توثیق درکار تھی۔

ڈونلڈ بلوم سفارت کاری کا طویل تجربہ رکھتےہیں، وہ اس سے قبل تیونس میں سفارتی خدمات انجام دے رہے تھے جب کہ کابل میں امریکی سفارت خانے میں بھی وہ ذمہ داریاں انجام دے چکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں