امریکا: فائرنگ کے واقعات میں 3 پولیس اہلکار اور 2 خواتین ہلاک -
The news is by your side.

Advertisement

امریکا: فائرنگ کے واقعات میں 3 پولیس اہلکار اور 2 خواتین ہلاک

فلوریڈا+لوزیانہ: امریکا میں فائرنگ کے دو واقعات میں تین پولیس اہلکار اور دو خواتین جاں بحق ہوگئیں۔

پہلے واقعے میں ایک مسلح شخص نے نجی اسپتال میں گھس کر فائرنگ کرکے دو خواتین مریض اور ملازم کو قتل کردیا،پولیس نے حملہ آور کو حراست میں لےلیا۔

خبر رساں ادارے کے مطابق واقعہ اتوار کی صبح اسپتال کی تیسری منزل پر پیش آیا، اسپتال کینیڈی اسپیس سینٹر کے نزدیک واقع ہے جب کہ پولیس کا کہنا ہے کہ جاں بحق دونوں افراد خواتین ہیں، اسپتال کے دو سیکیورٹی گارڈز نے ملزم کو پکڑاجس کے دیگر افراد کی جانیں بچانے میں مدد ملی۔

پولیس نے جاں بحق خواتین اور حملہ آورکے ناموں سے میڈیا کو آگاہی فراہمی نہیں کی،حملے کے بعد کچھ گھنٹوں بند رہنے والا اسپتال دوبارہ کھل گیا ہے، پولیس واقعے سے متعلق جلد میڈیا کو آگاہی فراہم کرے گی۔

امریکی میڈیا کے مطابق دوسرا واقعہ ریاست لوزیانا میں پیش آیا جہاں بیٹن روگ شہر میں تین پولیس اہلکاروں کو فائرنگ کر کے ہلاک کر دیا گیا ۔امریکی میڈیا کو فائرنگ کے واقعے کی تفصیلات نہ مل سکیں تاہم پولیس حکام کے مطابق صورتحال کنٹرول میں ہے۔

USA1

پولیس حکام نے کہا ہے کہ صورتحال پر قابو پالیا گیا ہے لیکن اس کے ساتھ انھوں نے شہریوں کو گھروں سے باہر نہ نکلنے کی تاکید کی ہے۔

USA2

یاد رہے کہ حال ہی میں پولیس کے ہاتھوں شہر میں ایک سیاہ فام شخص کی ہلاکت کے بعد بڑے پیمانے پر احتجاجی مظاہرے ہوئے تھے، امریکی شہر ڈیلس میں پولیس کے ہاتھوں دو سیاہ فام افراد کی ہلاکت کے خلاف احتجاجی مظاہرے کے دوران فائرنگ کر کے پانچ پولیس اہلکاروں کو ہلاک کر دیا گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں